بُنِت می
بُنِت می
ثبت آگهی رایگان بُنت می

تاثیرات تبلیغ صحیح در معرفی محصولات و نگرش سازی جوامع

در جوامع غربی یک کودک سالانه به طور متوسط بیش از ۴۰ هزار آگهی تبلیغاتی می‌بیند.

هر کجا که می‌رویم تبلیغات اطراف ما را احاطه کرده است؛ تبلیغات بزرگی که در خیابان‌های شلوغ بر روی بیلبوردها قرار گرفته‌اند و از آن بالا نظاره‌گر ما هستند، صفحات مجله‌ها‌ و روزنامه‌‌‌هایی که مملو از آگهی‌های پر زرق‌و‌برق است، پیچ تلویزیون را هم که بچرخانید بدون شک شاهد وقفه‌ای در اجرای برنامه‌ها برای پخش آگهی‌های بازرگانی خواهید بود.

امروزه موضوع تبلیغات در بازاریابی و اثرات آن بر روی فروش شرکت‌ها برای همه ثابت شده است

 شرکت‌هایی مانند P&G ،AT&T و تایم وارنر سالانه حدود ۴ میلیارد دلار صرف تبلیغات می‌کنند.

تبلیغات یعنی «ارتباط جمعیِ یک‌سویه توسط پیام‌هایی با موضوع محصول یا خدمتی که برای آن پول پرداخت می‌شود.»

 اما تبلیغات به همین‌جا خلاصه نمی‌شود. روزه موضوع تبلیغات در بازاریابی و اثرات آن بر روی فروش شرکت‌ها برای همه ثابت شده است

در دنیای آنلاین نیز شاهد انواع مختلف تبلیغات هستیم؛ کافی است ایمیل خود را باز کنید تا با خیل انبوه ایمیل‌های تبلیغاتی روبرو شوید، بنرهای تبلیغاتی، محتوا و ویدئوهای تبلیغاتی که هر روزه در سایت‌های مختلف مشاهده می‌کنید، حتی بی‌شمار پنجره پاپ‌آپی که با یک کلیک روی صفحه مانیتور پیدایشان می‌شود همه و همه تنها یک هدف را دنبال می‌کنند.

تبلیغات نمایشی «« تبلیغات رایگان ( آگهی رایگان ) ، بنر ، فیلم ، پاپ آپ و غیره »»

تبلیغات نمایش حدودا از ابتدای بازاریابی آنلاین بوده است. در اصل ، این قاب هایی که شما در وب سایت ها مشاهده می کنید که بدیهی است محصول یا خدمات را تبلیغ می کنند. آنها می توانند آگهی های افقی طولانی در بالای صفحه ، یک پنجره قاب بندی شده در یک متن ، یک مستطیل عمودی طولانی به پهلو یا هر چیز دیگری باشند که به طور جداگانه از محتوای وب سایت مشخص شده است.

به سادگی به مرحله فروش میرسید اگر به دیگران اجازه دهید تا از وجود شما مطلع شوند و این هدف اولیه تبلیغات است. مهم نیست که محصول یا سرویس شما چقدر عالی است، اگر هیچکس نداند که شما وجود دارید، نمی توانید محصول خود را به آنها بفروشید. یک تبلیغ موثر و اغلب مکرر به مخاطبانتان کمک می کند تا با نام تجاری شما بیشتر آشنا شوند و آن را بخاطر بسپارند.

معمولا کسب‌وکارها برای حفظ سهم بازارشان پول‌ هنگفتی را صرف تبلیغات می‌کنند. شرکت‌ها برای رقابت با کسب‌وکارهای رقیب باید پیوسته خود را به مشتری یادآوری کرده و جایگاه نخست را در ذهن آنها داشته باشند. در غیر این صورت، سهم بازارشان را به رقبا می‌بازند.

بودجه مایکروسافت برای تبلیغات در سال مالی منتهی به ژوئن 2.6 میلیارد دلار بوده است. اپل در سال مالی خود تا اکتبر 1.1 میلیارد دلار برای تبلیغات هزینه کرده است.

 توجه کنید که کوکاکولا درصد بیشتری بودجه خود را به نسبت دیگر شرکت ها به تبلیغات اختصاص می دهد.

آیا به نظر شما دوستان عزیز در این بازار نوشابه که خیلی ها به جای اینکه بگویند نوشابه می خواهیم می گویند کوکا می خواهیم ، این شرکت نیازی به این همه تبلیغات دارد ؟!

دیدگاهتان را بنویسید