بُنت می

ساعت بازی فولاد و السد

ورزشی

6 اردیبهشت 1400 11 بازدید
بُنت می

ساعت بازی فولاد و السد

ساعت بازی فولاد و السد قطر امشب دوشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰

تیم های فولاد خوزستان و السد قطر در چارچوب یک بازی از دیدارهای هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم خواهند رفت.

ژاوی: بازی با فولاد، سرنوشت ما را تعیین می‌کند​

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ژاوی ارناندس در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های السد قطر و فولاد ایران گفت: مسابقه‌ای سخت خواهیم داشت که برای ما بسیار مهم است. فولاد تیمی قدرتمند و هجومی است که در بازی رفت مقابل این تیم ضربه خوردیم. به‌خوبی آماده ارائه بهترین بازی هستیم. می‌دانیم این مسابقه دیداری تعیین‌کننده و بازی فینال ماست که سرنوشت تیم را تعیین می‌کند. «اشتیاق و انگیزه پیروزی داریم و همه بازیکنان علاقه‌مند به بُرد هستند.»، وی ضمن بیان این جمله گفت: همه در تیم می‌دانند که این بازی فینال ماست و برای آن سخت تلاش می‌کنیم. باید بهترین عملکرد خود را ارائه کنیم و با کسب پیروزی، به دهمین امتیاز برسیم. باید با اشتیاق، قدرت، احساس و با نمایش بهترین سطح خود مقابل تیمی قوی بازی کنیم تا پیروز شویم.

ثبت آگهی رایگان در شهر زیبای شما ..!

اگر شما به دنبال ثبت آگهی برای فروش لوازم نو و دسته دوم در شهر خود هستید، با استفاده از وب سایت و اپلیکیشن بنت می می‌توانید به راحتی بازار خود را گسترش دهید. با ثبت آگهی در این پلتفرم، می‌توانید فروشگاه و مغازه‌ی تجاری خود را به هزاران کاربر اینترنتی معرفی کنید.

با استفاده از ابزارهای مختلف و طرح‌های تبلیغاتی، می‌توانید به راحتی به مشتریان جدید دست پیدا کنید و فروش خود را افزایش دهید. با بنت می، به راحتی از طریق تلفن همراه یا رایانه خود، فروشگاه خود را ایجاد کنید و با ثبت آگهی، در کمترین زمان ممکن به مشتریان جدید دسترسی پیدا کنید.

دیدگاهی بنویسید