بُنت می

نگهداری از پرندگان خانگی

وبلاگ , حیوانات

10 اردیبهشت 1400 18 بازدید
بُنت می

نگهداری از پرندگان خانگی

نگهداری از پرندگان خانگی 

حضور در طبیعت آرامش‌بخش است؛ و همیشه لازم به این نیست که برای رسیدن به آرامش راهی جنگل کوه و دشت شویم بلکه در همین محیط‌ شهری هم چهره‌هایی از طبیعت زیبا پیدا می‌شود. مثلا چند پرنده کوچیک و پر جنب‌وجوش می‌تواند حال و هوای خانه شما را به‌کلی تغییر دهند و هیاهو و سرزندگی طبیعت را به خانواده شما بیاورند.

در این مقاله میخواهیم  نگهداری از پرندگان خانگی را با هم مورد بررسی قراردهیم.

3 مورد از بهترین پرندگان خانگی برای کودکان

نگهداری-پرندگان-خانگی - بنت می

آیت الله خامنه‌ای بیان کرده است: «فى نفسه اشکال ندارد.» آیت الله مکارم شیرازی گفته است: «نگهدارى حیوانات مانعى ندارد. ولى سزاوار است افراد با ایمان هدفى از آن داشته باشند، هر چند استفاده از زیبایى و صداى خوش آن‌ها باشد، در ضمن باید این امر به اسراف کارى منتهى نشود.» آیت الله سیستانی بیان کرده است: «جایز است.» آیت الله نوری همدانی گفته است: «فی حد نفسه مانعی ندارد.»

نظر مراجع تقلید درباره نگه‌داری از پرندگان خانگی

ثبت آگهی رایگان در (( بُنت می  )) مرکز برای ثبت آگهی و انتشار ویدیو آگهی شما برای اولین بار در ایران جهت ثبت کلیک نمایید. 

ثبت آگهی رایگان در شهر زیبای شما ..!

اگر شما به دنبال ثبت آگهی برای فروش لوازم نو و دسته دوم در شهر خود هستید، با استفاده از وب سایت و اپلیکیشن بنت می می‌توانید به راحتی بازار خود را گسترش دهید. با ثبت آگهی در این پلتفرم، می‌توانید فروشگاه و مغازه‌ی تجاری خود را به هزاران کاربر اینترنتی معرفی کنید.

با استفاده از ابزارهای مختلف و طرح‌های تبلیغاتی، می‌توانید به راحتی به مشتریان جدید دست پیدا کنید و فروش خود را افزایش دهید. با بنت می، به راحتی از طریق تلفن همراه یا رایانه خود، فروشگاه خود را ایجاد کنید و با ثبت آگهی، در کمترین زمان ممکن به مشتریان جدید دسترسی پیدا کنید.

دیدگاهی بنویسید