بُنت می
بُنت می

آتش سوزی دیتاسنتر افرانت و پارس آنلاین و تبریز

صبح امروز در تاریخ ۱۴۰۰/۱۲/۱۳ در ساعت ۱۰ صبح در رابطه با عدم دسترسی به سرور های ایران  برای کاربران مشاهده شد که تا این لحظه مشخص شده است به دلیل اختلال در مرکز اصلی توزیع اینترنت در کشور (دیتاسنتر شرکت ارتباطات زیرساخت) دسترسی به اغلب دیتاسنترهای کشور و همچنین اینترنت مشترکین با اختلال مواجه است. اطلاعات کنونی نشان میدهد که آتش سوزی در این مرکز باعث قطع شدن شبکه کشور شده است.

آتش سوزی دیتاسنتر امروز سیزدهم اسفند هزار چهارصد

تیم مدیریت بحران  اقدامات اولیه بررسی و شناسایی مشکل را آغاز نموده است در همین راستا تعدادی از اپلیکیشن های  تاکسی آنلاین در سطح کشور با مشکل عدم دسترسی برای کاربران روبه رو هستن

در رابطه با عدم دسترسی به سرور های ایران: اختلال ایجاد شده تنها در سطح شبکه بوده و آسیبی به دیتای کاربران به روی سرورها نرسیده است.

در رابطه با عدم دسترسی به سرور های ایران: ساختمان LCT تهران مرکز توزیع اینترنت میان شرکت های مختلف است و آتش سوزی در بخش گیت وی اینترنت منجر به از دست رفتن ارتباطات بسیاری از دیتاسنترها گردیده است.

 

ثبت آگهی رایگان در (( بُنت می  )) مرکز برای ثبت آگهی و انتشار ویدیو آگهی شما برای اولین بار در ایران جهت ثبت کلیک نمایید.        ثبت آگهی رایگان 

ثبت آگهی رایگان در شهر زیبای شما ..!

اگر شما به دنبال ثبت آگهی برای فروش لوازم نو و دسته دوم در شهر خود هستید، با استفاده از وب سایت و اپلیکیشن بنت می می‌توانید به راحتی بازار خود را گسترش دهید. با ثبت آگهی در این پلتفرم، می‌توانید فروشگاه و مغازه‌ی تجاری خود را به هزاران کاربر اینترنتی معرفی کنید.

با استفاده از ابزارهای مختلف و طرح‌های تبلیغاتی، می‌توانید به راحتی به مشتریان جدید دست پیدا کنید و فروش خود را افزایش دهید. با بنت می، به راحتی از طریق تلفن همراه یا رایانه خود، فروشگاه خود را ایجاد کنید و با ثبت آگهی، در کمترین زمان ممکن به مشتریان جدید دسترسی پیدا کنید.

دیدگاهی بنویسید