بُنت می
بُنت می

آیا موفقیت در گرو کار شبانه روزی است؟!

طبق تازه‌ترین حرف‌های جک دورسی این گفته که کارآفرینان باید شب‌ها هم کار کنند و حتی یک روز هم استراحت نکنند دیگر قدیمی شده است. در واقع به باور مدیرعامل توییتر این نگرش غالبا منجر به شکست می‌شود.
دورسی که در یک برنامه پادکست حضور یافته بود در صحبت‌هایش اینطور گفت:
من ترجیح می‌دهم کارهایم را طوری بهینه کنم که هر ساعت از آن معنادار باشد (یا حتی هر دقیقه آن) تا اینکه تعداد ساعات کاریم را بالا ببرم. علت هم این است که تازه فهمیده‌ام بالا بردن ساعت‌های کاری کیفیت آن را پایین می‌آورد.
این میلیاردر خودساخته در ادامه گفت:
وقتی مردم مجبور شوند برای ساعت‌های طولانی کار کنند بسیار سفت و سخت می‌شوند. در واقع در این شرایط انسان دیگر هوشیاری خود را از دست می‌دهد و متوجه نیست که چه اتفاقاتی پیرامونش رخ می‌دهند.
خودآگاهی یک خصیصه شخصی است که دورسی باور دارد بسیار در موفقیتش دخیل بوده است.
بسیاری از مردم تصور می‌کنند که موفقیت یعنی روزی ۲۰ ساعت کار کنند و ۴ ساعت بخوابند، اما دورسی معتقد است که این روش فایده چندانی ندارد.
دورسی مدتی است که زمان‌هایی از روز کاری خود را به تفکر و تامل اختصاص می‌دهد تا بیشترین بهره را از زمان خود ببرد.
پیش از آنکه کارکنان توییتر و اسکوئر (دیگر شرکت تحت مدیریت دورسی) به خاطر کرونا کار از منزل را آغاز نمایند روز کاری دورسی از ۵ صبح با مدیتیشن آغاز می‌شد.
بعد از مدیتیشن نوبت به نوشیدن قهوه و پیاده‌روی هشت کیلومتری او از منزل به محل کار می‌رسد که حدودا یک ساعت و ۲۰ دقیقه به طول می‌انجامد. دورسی می‌گوید در طول مسیر معمولا به پادکست و کتاب‌های صوتی گوش می‌دهد تا در این بازه هم یاد بگیرد.
دورسی ادامه می‌دهد که در این رویکرد او با مدیتیشن ذهن خود را آرام می‌کرد، با پیاده‌روی روزانه ورزش را به برنامه خود افزود و با گوش دادن به کتاب‌های صوتی درس‌های کوچکی می‌گرفت و اینگونه خود را برای جلسات کاری آماده می‌کرد.
دورسی زمان روزانه خود را میان دو شرکت توییتر و اسکوئر تقسیم می‌کند. صبح‌ها در توییتر است و عصرها در اسکوئر و در پایان روز به خانه می‌رود و شام می‌پزد و استراحت می‌کند.
او می‌گوید در پایان روز این سوال را از خود می‌پرسم: من امروز چه یاد گرفتم؟!

ثبت آگهی رایگان در شهر زیبای شما ..!

اگر شما به دنبال ثبت آگهی برای فروش لوازم نو و دسته دوم در شهر خود هستید، با استفاده از وب سایت و اپلیکیشن بنت می می‌توانید به راحتی بازار خود را گسترش دهید. با ثبت آگهی در این پلتفرم، می‌توانید فروشگاه و مغازه‌ی تجاری خود را به هزاران کاربر اینترنتی معرفی کنید.

با استفاده از ابزارهای مختلف و طرح‌های تبلیغاتی، می‌توانید به راحتی به مشتریان جدید دست پیدا کنید و فروش خود را افزایش دهید. با بنت می، به راحتی از طریق تلفن همراه یا رایانه خود، فروشگاه خود را ایجاد کنید و با ثبت آگهی، در کمترین زمان ممکن به مشتریان جدید دسترسی پیدا کنید.

دیدگاهی بنویسید