بُنت می
بُنت می

افزایش قدرت کشندگی کرونا در ایران!

نفر 3724
بستری شدگان امروز
در بررسی آمارهای روزانه کرونایی کشورمان دیده می شود 6 ام اردیبهشت سیاه ترین روز در تقویم کرونایی کشور بوده است.

به گزارش اقتصادنیوز، در کارنامه آماری وزارت بهداشت و درمان در روز جاری بخش فوتی‌ها سیاه‌تر از همیشه ثبت شد.

بررسی دیگر آمارهای کرونایی در روز 6 اردیبهشت نشان می دهد بستری های روزانه در کشور به حد وخیمی رسیده و ابتلا مجددا در مسیر افزایش شیوع قرار گفته است.

افزایش قدرت کشندگی کرونا در ایران!

در اسفند و بهمن سال قبل وضعیت کرونایی کشور به گونه ای بود که آمار مرگ و میر همواره پایین‌تر از مرز 100 نفر گزارش می شد. اما به مرور و از نیمه فروردین ماه سال جاری

به بعد با شیوع بیشترکرونا شمار فوتی ها نیز جهش پیدا کرده و اکنون به مرز روزی 500 نفر نزدیک تر شده است.

درهمین خصوص مجموع جانباختگان از انتهای سال 98 تاکنون جان نیز به 70 هزار و 70 نفر رسیده است.

در نهایت وضعیت آمار ها نشان از شیوع بیشتر بیماری کرونا در کشور داشته است. دربخش بستری های روزانه نیز افزایش این متغیر بیانگر رشد میزان خطر این بیماری بوده و در

ادامه منجر به بالا رفتن قدرت کشندگی این ویروس در ایران شده است.

افزایش قدرت کشندگی کرونا در ایران!

به این ترتیب اظهارات وزیر بهداشت حکایت از حرکت سینوسی همه‌گیری در کشور داشته و اگر ویروس جهش یافته هندی سوار بر یکی از این موج‌ها بشود مدیریت و کنترل آن

بدون تردید کاری دشوار و البته پر هزینه است.

توصیه های وزارت بهداشت به شب زنده داران شب قدر

معاونت بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص مراسم شب‌های قدر در دوران شیوع کرونا، توصیه هایی را در قالب پیام های بهداشتی اعلام کرد.

آغاز واکسیناسیون افراد بالای ۸۰ سال

افزود: ۱۹ هزار خانه بهداشت و ۹ هزار پایگاه سلامت در مناطق شهری و روستایی برای تزریق واکسن گروه‌های اولویت دارد آمادگی دارند، ولی فعلا مراجعه حضوری نیاز نیست.

معاون بهداشت وزیر بهداشت گفت: مراقبان سلامت با سالمندان بالای ۸۰ سال تماس می‌گیرند و پس از ثبت نام‌ها، برای تزریق فراخوان می‌شوند.

ثبت آگهی رایگان در شهر زیبای شما ..!

اگر شما به دنبال ثبت آگهی برای فروش لوازم نو و دسته دوم در شهر خود هستید، با استفاده از وب سایت و اپلیکیشن بنت می می‌توانید به راحتی بازار خود را گسترش دهید. با ثبت آگهی در این پلتفرم، می‌توانید فروشگاه و مغازه‌ی تجاری خود را به هزاران کاربر اینترنتی معرفی کنید.

با استفاده از ابزارهای مختلف و طرح‌های تبلیغاتی، می‌توانید به راحتی به مشتریان جدید دست پیدا کنید و فروش خود را افزایش دهید. با بنت می، به راحتی از طریق تلفن همراه یا رایانه خود، فروشگاه خود را ایجاد کنید و با ثبت آگهی، در کمترین زمان ممکن به مشتریان جدید دسترسی پیدا کنید.

دیدگاهی بنویسید