بُنت می
بُنت می

انتشار اگهی پیش فروش ساختمان ممنوع

انتشار اگهی پیش فروش ساختمان ممنوع

به گفته دادستان عمومی و انقلاب اردبیل : انتشار آگهی پیش فروش واحدهای ساختمانی در نشریات و روزنامه‌ها ممنوع است و در این زمینه با خاطیان برخورد جدی می‌شود.

اردبیل

انتشار اگهی پیش فروش ساختمان ممنوع

سید عبدالله طباطبایی در نشست دادستان‌های استان اردبیل اعلام کرد:

 قانون پیش فروش ساختمان‌ها سال ۸۹ به تصویب مجلس رسیده .

 علت تصویب این قانون نیز جلوگیری از برخی تخلفات در پیش فروش ساختمان‌ها بوده . که هنوز مراحل احداث و اجرای آن تکمیل نشده است.

.انتشار اگهی پیش فروش ساختمان ممنوع شد 

وی تصریح کرد:

عده‌ای با ندانم کاری و جهل به قانون. و عدم اطلاع از مسائل حقوقی و قضائی اقدام به خرید واحدهای نیمه‌تمام می‌کنند. که در نقطه مقابل نیز عده‌ای به قصد کلاهبرداری و به روش هنجار شکنانه .در این زمینه دنبال منفعت‌طلبی و سودجویی هستند. که این امر به تشکیل پرونده‌های متعدد در مراجع قضائی منجر شده است.انتشار اگهی پیش فروش ساختمان ممنوع شد  

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل با انتقاد از کوتاهی و سهل‌انگاری برخی.از دستگاه‌های متولی در عدم رعایت اصول و مواد قانون پیش فروش واحدهای ساختمانی گفت:

باید همه ۲۵ ماده این قانون مورد توجه قرار گیرد. تا نابسامانی‌ها در این حوزه به حداقل رسیده و کار قانونی و درست و صحیح در مراحل فروش و خرید به انجام برسد.

طباطبایی افزود:

ما برای اولین بار در کشور نسبت به عملیاتی کردن این قانون با همراهی مشاوران بنگاه‌های املاک و مجموعه ثبت اسناد اقدام کردیم تا همه قراردادها در خرید و فروش زمین، ملک و واحدهای پیش فروش در یک سیر قانونی قرار گرفته. و بدون تخلف هم خریدار و هم فروشنده ملک بتواند قرارداد قانونی را از طریق دفاتر اسناد رسمی به انجام برساند.

 

در شیراز برای سال جاری قرارداد مستاجرین تمدید می شود

نایب رئیس اتحادیه مشاورین املاک شیراز گفت: قراردادهای اجاره در سال ۱۴۰۰ به دلیل شیوع کرونا تمدید می‌شود.

شیراز

عقیل یزدان پناه با اشاره به وضعیت مستاجرین شهر شیراز در سال جاری تاکید کرد:

 قراردادهای اجاره در سال ۱۴۰۰ و تا ۳ ماه پس از اعلام رسمی پایان کرونا همچنان به طور اجباری تمدید خواهد شد. و مالکان نمی‌توانند مستأجران خود را جواب کنند.

وی گفت: هر مستاجری که مهلت اجاره نامه‌اش تمام شده باشد با قید ۲۰ درصد افزایش اجاره بها در شیراز و ۱۵ درصد در سایر شهرهای استان، می‌تواند مجدد اجاره‌نامه خود را تمدید کند. و نیازی به اسباب کشی نیست.

ثبت آگهی رایگان در (( بُنت می  )) مرکز برای ثبت آگهی و انتشار ویدیو آگهی شما برای اولین بار در ایران جهت ثبت کلیک نمایید. 

ثبت آگهی رایگان در شهر زیبای شما ..!

اگر شما به دنبال ثبت آگهی برای فروش لوازم نو و دسته دوم در شهر خود هستید، با استفاده از وب سایت و اپلیکیشن بنت می می‌توانید به راحتی بازار خود را گسترش دهید. با ثبت آگهی در این پلتفرم، می‌توانید فروشگاه و مغازه‌ی تجاری خود را به هزاران کاربر اینترنتی معرفی کنید.

با استفاده از ابزارهای مختلف و طرح‌های تبلیغاتی، می‌توانید به راحتی به مشتریان جدید دست پیدا کنید و فروش خود را افزایش دهید. با بنت می، به راحتی از طریق تلفن همراه یا رایانه خود، فروشگاه خود را ایجاد کنید و با ثبت آگهی، در کمترین زمان ممکن به مشتریان جدید دسترسی پیدا کنید.

دیدگاهی بنویسید