بُنت می
بُنت می

ترکیب احتمالی استقلال مقابل الاهلی برای بازی 7 اردیبهشت 1400

ساعت بازی استقلال و الاهلی عربستان سه شنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰

تیم های الاهلی عربستان و استقلال ایران در چارچوب یک بازی از دیدارهای هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم خواهند رفت.

گفتنی است بازی برگشت استقلال و الاهلی سه شنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۰۰:۴۵ [بامداد چهارشنبه] برگزار می شود.

ترکیب احتمالی استقلال برای بازی با الاهلی

رشید مظاهری، عارف غلامی، سیاوش یزدانی، وریا غفوری، هروویه میلیچ، مهدی مهدی پور، مسعود ریگی، فرشید اسماعیلی، آرش رضاوند، مهدی قائدی و ارسلان مطهری

برنامه جدید مسابقات هفته بیست و دوم و بیست و سوم لیگ برتر فوتبال مشخص شد که بر این اساس تیم‌های استقلال و پرسپولیس جمعه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ به مصاف هم می‌روند.

* پرسپولیس- استقلال - ساعت ۲۰:۳۰- ورزشگاه آزادی تهران

تبلیغات ویژه

تبلیغات بنری یک پیام تبلیغاتی جذاب است که در قالب یک طراحی گرافیکی جذاب ثابت یا متحرک به کاربران ارائه می‌شود، توجه‌شان را جلب و آنها را به سمت وبسایت شما هدایت می‌کند.

اهداف تبلیغات بنری

جذب مخاطبین بیشتر
معرفی تخفیفات و پیشنهادات در رابطه با محصول و سرویس موردنظر
افزایش ترافیک وبسایت
افزایش آگاهی برند

مزیت ثبت رایگان آگهی

در عصر امروز که ارتباطات به عنوان یک اصل بسیار مهم برای افزایش فروش بیشتر به حساب آورده می شود.

قطعا پیدا کردن ابزار های ارتباط قوی نیز بسیار مفید می باشد وب سایت و اپلیکیشن بنت می یک وب سایت ثبت آگهی رایگان می باشد که به صورت منظم و هدفمند ساخته شده است.

شما با استفاده از وب سایت بنت می به آسانی و طی دو مرحله می توانید فرآیند درج آگهی رایگان را انجام دهید و خدمات و کالاهای خود را به صورت رایگان و بدون پرداخت هزینه در اینترنت به اشتراک بگذارید .

افزایش فروش و معرفی کالا به صورت رایگان
تغییر و ویرایش بدون محدودیت
ارائه انواع تصویر در آگهی
درج آگهی در کوتاه ترین زمان
ثبت آگهی بدون محدودیت
و…

ثبت آگهی رایگان در شهر زیبای شما ..!

اگر شما به دنبال ثبت آگهی برای فروش لوازم نو و دسته دوم در شهر خود هستید، با استفاده از وب سایت و اپلیکیشن بنت می می‌توانید به راحتی بازار خود را گسترش دهید. با ثبت آگهی در این پلتفرم، می‌توانید فروشگاه و مغازه‌ی تجاری خود را به هزاران کاربر اینترنتی معرفی کنید.

با استفاده از ابزارهای مختلف و طرح‌های تبلیغاتی، می‌توانید به راحتی به مشتریان جدید دست پیدا کنید و فروش خود را افزایش دهید. با بنت می، به راحتی از طریق تلفن همراه یا رایانه خود، فروشگاه خود را ایجاد کنید و با ثبت آگهی، در کمترین زمان ممکن به مشتریان جدید دسترسی پیدا کنید.

دیدگاهی بنویسید