بُنت می
بُنت می
پرسپولیس و الوحده

ساعت برگزاری بازی پرسپولیس و الوحده

ساعت بازی پرسپولیس و الوحده امارات دوشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰

بازی برگشت پرسپولیس و الوحده امارات در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ روز دوشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۰۰ در شرایطی  برگزار می‌شودکه پرسپولیس از ۴ بازی قبلی خود با ۴ پیروزی ۱۲ امتیازی است و

تقریبا صعود این تیم مسجل می‌باشد و بقیه تیم‌ها برای امتیاز گیری بیشتر تلاش می‌کنند.

ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی با الوحده

حامد لک، سیدجلال حسینی، محمدحسین کنعانی زادگان، سیامک نعمتی، وحید امیری، کمال کامیابی نیا، احمد نوراللهی، احسان پهلوان، مهدی ترابی، شهریار مغانلو و عیسی آل کثیر

ترکیب احتمالی الوحده برای حضور در بازی با پرسپولیس

راکان الحربی، سلیمان هزازی، علی حجی، آنسلمو، نیاکاته، آسر هوساوی، بوتیا، ثامر العلی، مبارک الصقور، اسلام هوساوی، نور الرشیدی، عبدالکریم القحطانی، عبدالله الحافظ، عبدالله العویشیر، علی الزبیدی، أیمن الخلیف، باسم عطالله، دیمیتری، حمد الجیزانی، هزاع الغامدی، حسین العیسی، جابر عسیری، مشاری القحطانی، محمد العمری، محمد القرنی، نایف کریری، راغد نجار، سلطان سوادی و ولید باخشوین.

مسئولی از باشگاه الوحده امارات پیشنهاد کرد بازیکنان تیم با زبان روزه و بدون افطار مقابل رقبایشان در لیگ قهرمانان آسیا بازی کنند.

هافبک الوحده امارات به دلیل مصدومیت بازی های تیمش در لیگ قهرمانان آسیا را از دست داد.

ساعت برگزاری بازی پرسپولیس و الوحده

سه غایب الوحده برابر پرسپولیس​

الوحده در این بازی سه بازیکن تاثیر گذار خود را به خاطر محرومیت در اختیار نخواهد داشت.
احمد راشد مدافع و خمیس اسماعیل هافبک تیم به خاطر دو کارته شدن و اسماعیل مطر هم به خاطر اخراج در بازی برابر الریان نمی‌توانند تیم اماراتی را برابر پرسپولیس همراهی کنند.

ساعت بازی فولاد و السد

ثبت آگهی رایگان در شهر زیبای شما ..!

اگر شما به دنبال ثبت آگهی برای فروش لوازم نو و دسته دوم در شهر خود هستید، با استفاده از وب سایت و اپلیکیشن بنت می می‌توانید به راحتی بازار خود را گسترش دهید. با ثبت آگهی در این پلتفرم، می‌توانید فروشگاه و مغازه‌ی تجاری خود را به هزاران کاربر اینترنتی معرفی کنید.

با استفاده از ابزارهای مختلف و طرح‌های تبلیغاتی، می‌توانید به راحتی به مشتریان جدید دست پیدا کنید و فروش خود را افزایش دهید. با بنت می، به راحتی از طریق تلفن همراه یا رایانه خود، فروشگاه خود را ایجاد کنید و با ثبت آگهی، در کمترین زمان ممکن به مشتریان جدید دسترسی پیدا کنید.

دیدگاه خود را بیان کنید

دیدگاهی بنویسید