بُنت می
بُنت می

صعود پرسپولیس به مرحله بعد رقابت های آسیایی

پرسپولیس 4 - الریان 2

پرسپولیس در بازی امشب 9 اردیبهشت 1400 در بازی نهایی خود در مرحله گروهی رقابت های آسیایی 2021 در مقابل  الریان توانست با تفاضل 2 گل الریان را در کشور هند شکست دهند.

پرسپولیس ایران با این برد به عنوان پر امتیاز ترین تیم صعود کننده به مرحله بعد صعود کرد و برای کسب قهرمان خط و نشان کشید.

زنندگان گل های پرسپولیس در این بازی :

شهریار مغانلو در دقیقه 27

احسان پهلوان در دقیقه 33

محمد حسین کنعانی زادگان در دقیقه 68

عیسی آل کثیر در دقیقه 73

موفق به گل زنی شدند

صعود پرسپولیس به مرحله بعد رقابت های آسیایی

پرسپولیس و دومین رکورد امتیازی تاریخ ACL

 پرسپولیس به همراه استقلال دو نماینده فوتبال ایران در اولین دوره لیگ قهرمانان آسیا در سال 2002 بودند که توفیقی در این رقابت ها به دست نیاوردند اما سرخ پوشان از سال 2009 تا امروز مجموعا هفت بار موفق شدند از مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان به دور بعدی بازی‌ها صعود کنند که از این نظر هم موفق ترین باشگاه ایرانی محسوب می شوند

 یحیی؛ برنده بزرگ

گروه پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا نسبت به سایر نمایندگان ایران آسان بود، اما دو نکته را نباید فراموش کرد. اول اینکه بخشی از این سهولت به‌خاطر آن است که پرسپولیس به‌واسطه قهرمانی در لیگ برتر در سید یک قرار گرفته بود و طبیعتا با تیم‌های راحت‌تری همگروه می‌شد.

لیگ قهرمانان آسیا تجربه خوبی برای بازیکنان جدید بود

مربی سابق پرسپولیس گفت: در مجموع تیم گل محمدی در لیگ قهرمانان آسیا شرایط خوبی داشت. تیم در اکثر بازی ها به لحاظ فوتبالی و فنی نمایش خوبی را از خود ارائه داد و مشخص شد که پرسپولیس در حال حاضر شرایط فنی خوب و ایده آلی دارد که تدوام این روند می تواند در…

صعود پرسپولیس به مرحله بعد رقابت های آسیایی

ثبت آگهی رایگان در (( بُنت می  )) مرکز برای ثبت آگهی و انتشار ویدیو آگهی شما برای اولین بار در ایران جهت ثبت کلیک نمایید. 

ثبت آگهی رایگان در شهر زیبای شما ..!

اگر شما به دنبال ثبت آگهی برای فروش لوازم نو و دسته دوم در شهر خود هستید، با استفاده از وب سایت و اپلیکیشن بنت می می‌توانید به راحتی بازار خود را گسترش دهید. با ثبت آگهی در این پلتفرم، می‌توانید فروشگاه و مغازه‌ی تجاری خود را به هزاران کاربر اینترنتی معرفی کنید.

با استفاده از ابزارهای مختلف و طرح‌های تبلیغاتی، می‌توانید به راحتی به مشتریان جدید دست پیدا کنید و فروش خود را افزایش دهید. با بنت می، به راحتی از طریق تلفن همراه یا رایانه خود، فروشگاه خود را ایجاد کنید و با ثبت آگهی، در کمترین زمان ممکن به مشتریان جدید دسترسی پیدا کنید.

دیدگاهی بنویسید