بُنت می
بُنت می

چگونه تبلیغ کنیم برای جذب مشتری

تبلیغات چیست و انواع تبلیغات موثر برای جذب مشتری چگونه است؟

ممکن است شما صاحب یک کسب‌وکار سنتی یا آنلاین باشید، اما از تعداد مشتریان و فروش خود راضی نیستید. مدام این سوال ذهن شما را درگیر می‌کند که «چگونه تبلیغ کنیم برای جذب مشتری» یا روش‌های «تبلیغات موثر برای جذب مشتری» به چه صورت است.

هزاران سوال در ذهن شما شکل میگیرد که کدام روش تبلیغات موثرتر  می باشد  تبلیغات رایگان ؟؟  چه روش های برای این کار وجود دارد

تبلیغات در برنامه آگهی رایگان و یا ثبت آگهی رایگان در گوگل  شاید آگهی رایگان اینترنتی که شرکت های زیاد در ارائه این خدمات وجود دارند

یا می توانید از روش های  درج آگهی در سایت های که آگهی رایگان نیازمندیها را  انتشار می دهند استفاده کنید

چگونه تبلیغ کنیم برای جذب مشتری ( جملات تاثیر گذار در تبلیغات ، انواع روش های تبلیغات )

شاید فراتر هم بروید و  یا آگهی خود را در ثبت آگهی رایگان نیاز روز ثبت کنید انتشار آگهی رایگان روش کم هزینه برای تبلیغات می باشد در هر صورت تبلیغات و بازاریابی میتواند تاثیر بسیار مهمی در میزان موفقیت و درآمد شما داشته باشد.

یا همیشه به دنبال موارد میگردیم که با عناوین مانند : جمله ای برای جذب مشتری، متن تبلیغاتی برای جذب مشتری ،جملات تاثیر گذار در تبلیغات ، انواع روش های تبلیغات ،بهترین روش تبلیغات در ایران ،انواع تبلیغات ،جملات کوتاه تبلیغاتی ،جملات کلیدی فروش ، هیچگاه با جمله یا روش های تبلیغات دیگران موفق نمی شوید باید از دل خدمات و محصول خود این موارد را کشف نماید برای این که یک برند متفاوت داشته باشید باید متفاوت عمل کنید تا مشتری را به راحتی جذب نماید .

اگر به بیلبوردها و تراکت های خیابانی، آگهی های بزرگ روزنامه ها، تبلیغات رادیو و تلویزیون نگاهی بیندازید؛ به سرعت در خواهید یافت که غالب تبلیغات از میان شرکت ها، سازمانها و برندهایی است که اتفاقا نیاز کمتری به تبلیغات دارند و دارای کسب و کار پر رونقی هستند.

چگونه تبلیغ کنیم برای جذب مشتری ( نرخ تبدیل بیزینس شما در چه دسته هست )

افراد هر روز با هزاران پیام بازاریابی روبرو می شوند که این تراکم بالای پیام های ارسالی در بازاریابی سبب می شود بیشتر تلاش ها و تبلیغات برای برقراری ارتباط ناکام بماند و به آنها هیچ توجهی نشود

جالب است بدانید که تنها کمتر از 10 درصد بیزینس های کل دنیا دارای نرخ تبدیل تبلیغات بیشتر از 10 درصد هستند، بدین معنی که 90 درصد بیزینس های دنیا اکثراً دارای نرخ تبدیل بین 2-4 درصد هستند که اصلاً رقم خوبی نیست. بنابراین اگر می خواهید که تبلیغات شما و هزینه و وقتی که برای آنها صرف می کنید مانند این افراد بیهوده نباشند و جزو آن 10 درصد استثنایی باشید، قوانینی وجود دارند که باید آنها را رعایت کنید.

این هفت اصل می تواند یک آگهی تبلیغی یا هر ارتباط بازاریابی را به یک متوقف ساز واقعی تبدیل کند

تبلیغ برای جذب مشتری باید درون مایه ای ذاتی داشته باشد

تبلیغات نباید تک وجه باشد و همچنین باید افراد زیادی خارج از حیطه ی مخاطبان مورد نظرش را جلب کند.

تبلیغ باید مخاطبان را به مشارکت و همکاری وادارد

تبلیغات باید ذهن مخاطب را درگیر کند و همچنین باید مردم را به انجام دادن فعالیتی بکشاند، چه آن فعالیت گرفتن یک شماره تماس باشد، چه رفتن به فروشگاه، و یا صرفاً به فکر چیزی افتادن.

تبلیغ باید واکنشی احساسی برانگیزد

انسان ها دارای احساسات هستند و تبلیغ همیشه باید دارای نیازهای بنیادی آدمی باشد. و احساسات افراد را برانگیزد.تا احساس خوب را به مخاطب القا نماید

تبلیغ باید موجب تحریک کنجکاوی شود

ذهن آدمی به دنبال  علت و معلول می گردد پس مخاطبان باید طالب شوند، که بیشتر بدانند. این میل کنجکاوی آن ها را متوقف می کند و به بررسی تبلیغ وا می دارد و باعث می شود به دنبال اطلاعات بیشتری باشند. و تبلیغ را در ذهن خود مرور کند .

تبلیغ باید موجب شگفتی مخاطبان گردد

عنوانی تکان دهنده، تصویری غیر منتظره صدای دلنشین بسته بندی خاص همه این قدرت را دارند که مردم را بر جای خود میخ کوب کند و به شکفت آرند.

تبلیغ باید موجب انتقال اطلاعات بدیهی شود

نکته : سعی کنید این کلمه ی عجیب را برعکس بخوانید. پیچشی خلاقانه یا راهی جدید برای بیان یا دیدن یک چیز باعث می شود که مسئله ای بدیهی به امری غیر منتظره تبدیل شود. اطلاعات بدیهی یعنی اینکه مارک محصول شما چیست؟ چگونه و برای چه کسانی مفید است؟

تبلیغ باید از قواعد و شخصیت محصول فراتر رود

یک راه این است که تبلیغی درست کنید که بسیار متمایز از آن چیزی باشد که مشتریان درباره ی مقوله ی محصول شما انتظار دارند.برای تهیه ی تبلیغی که داستان داشته باشد و این داستان باعث شگفتی افراد شود، از الگوهای مرسوم تجاوز کند، و مسائل بدیهی را به شکل غیر منتظره مطرح کند،شما به خلاقیت نیاز دارید. این راز موفقیت شماست و فقط به اتکای خلاقیت است که قدرت متوقف کردن پیدا می کنید.

بهترین روش تبلیغات کدام هستن

یکی از نکات مهم در تبلیغات، برجسته کردن جوانب مثبت کسب‌و‌کار شماست؛ یعنی همان عواملی که موجب مزیت رقابتی شما می‌شوند. آگهی‌های تبلیغاتی بسیار زیادی وجود دارد که هوشمندانه ساخته شده‌اند، ولی در فروش مزیت‌های ویژه‌ی محصول یا خدمات تبلیغ‌شده، ناتوان هستند. تا زمانی که این مزایا را برجسته نکنید، تبلیغات، ارزش ویژه‌ی محصولات شما را به مشتریان بالقوه نشان نمی‌دهد.

ارائه تبلیغات باید به روز ، در دسترس ، فراگیر باشد یعنی  برای بیشتر افراد قابل دسترسی باشد و مشتری به دنبال یافتن کلید واژه ها و پیدا کردن اسم و برند و آن محصول باشد بلکه این تبلیغات باشند که مشتری را از تبلیغات بی نیاز کنند

تبلیغات دیجیتالی را  می توان نوعی بازاریابی و تبلیغات تعریف کرد  که در آن پیام ها از طریق اینترنت به مخاطبان هدف تحویل داده می شود

یک تبلیغات مناسب می تواند بسیار مفید باشد و تاثیر مهمی در معرفی و فروش محصول داشته باشد.

تبلیغات دیجیتالی یکی از روشهای فعلی ، سریع و قابل توجه است که به دلیل ارائه پیشنهادهای متفاوت و مختلف از طریق تبلیغات ، میل به خرید را ایجاد می کند.

امروزه تعداد رسانه ها افزایش یافته است. با توجه به علایق هر فرد مجله، کانال تلویزیون، ایستگاه رادیو و کلی وب سایت وجود دارد و همه ی این رسانه ها پر از تبلیغات هستند.

قبل از هرگونه تبلیغات کمی به روش ارائه تبلیغات فکر کنید ……………….

 

پیدایش و تاریخچه تبلیغات در این مقاله بخوانید

 

ثبت آگهی رایگان در شهر زیبای شما ..!

اگر شما به دنبال ثبت آگهی برای فروش لوازم نو و دسته دوم در شهر خود هستید، با استفاده از وب سایت و اپلیکیشن بنت می می‌توانید به راحتی بازار خود را گسترش دهید. با ثبت آگهی در این پلتفرم، می‌توانید فروشگاه و مغازه‌ی تجاری خود را به هزاران کاربر اینترنتی معرفی کنید.

با استفاده از ابزارهای مختلف و طرح‌های تبلیغاتی، می‌توانید به راحتی به مشتریان جدید دست پیدا کنید و فروش خود را افزایش دهید. با بنت می، به راحتی از طریق تلفن همراه یا رایانه خود، فروشگاه خود را ایجاد کنید و با ثبت آگهی، در کمترین زمان ممکن به مشتریان جدید دسترسی پیدا کنید.

دیدگاهی بنویسید