بُنت می
بُنت می

آگهی رایگان ، نحوه درج و تاثیر آن بر معرفی و فروش محصول

در دنیا مدرنی که همه چیز با روان و افکار آدمی گره خورده است و رنگ‌ها، آواها و نماها ذهن ما را تشکیل می‌دهند نمی‌توان از تاثیر تبلیغات کالا یا خدماتی گذشت که یک روز گذر ما به آن‌ها می‌خورد. گزارشی بدیع و آگاهی‌بخش ازکمیت و کیفیت یک کالا یا سرویس خاص به کاربران در سراسر وب عرضه می‌کند.

 اما مهم‌تراز این تبلیغات گزارش‌های بی‌طرفانه، شفاف و صادقی هستند که در قالب ریپورتاژ با مخاطب به اشتراک گذاشته می‌شوند و با نقدی صریح و تخصصی، چشمان مخاطب را به روی واقعیت‌ها باز می‌کنند.

در آگهی تبلیغاتی بطور معمول ۳ قسمت مجزا ولی مرتبط با یکدیگر وجود دارند.

عنوان آگهی، تصویر یا عکس آگهی، توصیفات یا توضیحات اضافی آگهی
عنوان آگهی بخش اجباری، اما عکس و توضیحات معمولا بخش های اختیاری آن را تشکیل می دهند.
در حالیکه در بنر تبلیغاتی قسمتهای فوق بنوعی در یکدیگر ادغام شده و معمولا یک جزء واحد را تشکیل می دهند؛ یعبارتی طوری با یکدیگر در هم آمیخته اند که تفکیک آنها به دشواری صورت می گیرد.
لازمه موفقیت در کسب و کار، تبلیغات گسترده و موثر است. در دنیای امروز با توجه به گسترش اینترنت در سطح دنیا این شرایط برای صاحبان سرمایه فراهم شده است تا بتوانند با سرعت بیشتر و هزینه کمتر، کالا و خدمات خود را به مخاطبین بیشتری معرفی کرده و در نتیجه سطح درآمد خود را افزایش دهند.
آگهی تبلیغاتی که در سایت قرار می‌گیرد، مطلبی ۳۰۰ تا ۷۰۰ واژه‌ای (به نسبت نیاز شما) است که قطعا کلمات کلیدی هدف در آن به آگهی شما لینک می‌شوند. محتوایی که منتشر می‌شود یک مطلب عادی است؛ اما برای شما به عنوان سایت مقصد مزیت بزرگی خواهد بود و به وسیله این نوع تبلیغات پاداش خوبی از گوگل از حیث محتوا می‌گیرید.
تکرار یک آگهی در گروههای مشابه یا غیرمرتبط نه تنها موجب عدم تائید آگهی های شما می گردد، بلکه به فرض تایید آنها این موضوع از نظر موتورهای جستجو تقلب محسوب شده و به صورت خودکار از موتورهای جستجو حذف می گردند.
اصرار ما برای عدم درج آگهی تکراری به علت جلوگیری از سردرگمی خریدارن است، در غیر اینصورت کاربران در هنگام جستجو با یک آگهی چندین بار روبرو می شوند.

آگهی رایگان ، نحوه درج و تاثیر آن بر معرفی و فروش محصول

اگر به بیلبوردها و تراکت های خیابانی، آگهی های بزرگ روزنامه ها، تبلیغات رادیو و تلویزیون نگاهی بیندازید؛ بسرعت در خواهید یافت که غالب تبلیغات از میان شرکت ها، سازمانها و برندهایی است که اتفاقا نیاز کمتری به تبلیغات دارند و دارای کسب و کار پر رونقی هستند.
پس چرا آنها با صرف هزینه های بعضا بسیار بالا برای کسب و کار پر رونق و موفق فعلی خود هزینه می کنند، اما شما هنوز چشم به درب یا تلفن بوده و در بهترین حالت به دنبال سایتی برای قرار دادن آگهی رایگان هستید!
پاسخ این سوال در دو چیز است.
اول: مردم فراموش کارند و نیاز به یادآوری دارند.
دوم: رقیبان خواب نیستند
نکته مهم اینست که برای رونق کسب و کارهای کوچک تا متوسط و افزایش تماس های تلفنی و مراجعه کننده، نیازی به صرف هزینه های هنگفت نیست.
آگهی رایگان حتما خوب است اما بهیچوجه کافی نیست.
حتی کالای کارکرده نیز با قرار دادن آگهی پولی و غیر رایگان شانس بسیار بیشتری برای دیده شدن و فروش دارد.
اما شما که بعنوان یک تاجر، کاسب، متخصص،… مایل به فروش کالا یا خدمات خود هستید و از این راه کسب درآمد و تجارت می کنید؛ باید و حتما با صرف هزینه اندکی از آگهی ویژه استفاده نمایید..
آگهی رایگان خوب است اما در کلاس و پرستیژ شما که بعنوان یک تاجر یا متخصص، کالا و کسب وکار خود را ارائه می کنید، قطعا نیست.
توجه کنید که بازدیدکنندگان معمولا کسب و کارهایی را که برای معرفی خود هزینه می کنند بسیار بیشتر جدی می گیرند تا افرادی که از آگهی رایگان استفاده می کنند.
اگر تاریخ اعتبار آگهی شما در سایت به پایان رسید و اصطلاحا منقضی شد( حتی اگر رایگان باشد) .حتما نسبت به تمدید آن اقدام کنید.

نحوه و ویژگی های آگهی مناسب  با محتوا و توضیحات کامل :

تصویر آگهی:

استفاده از تصویر واقعی کالای آگهی شده، تاثیر آگهی شما را بالا می برد .  قوانین سایت در رابطه با عکس آگهی به شرح ذیل می باشد:
تصویر اول آگهی باید حتماً تصویر واقعی باشد.
به دلیل اینکه درج تصویر واقعی (منظور از تصویر واقعی تصویری است که شما شخصا از طریق گوشی و یا دوربین ازکالای خود گرفته باشید) باعث می شود تا احتمال کلاهبرداری های اینترنتی کاهش یابد و همچنین خریدار بتواند مشخصات ظاهری کالایی که قصد خرید آن را دارد به طور دقیق در تصویر ببیند.
برای تصاویر بعدی شما میتوانید از عکس هاس ادیت شده و یا فوتوشاپ شده نیز استفاده نمایید اما مجاز به درج لینک وب سایت ،اینستاگرام ، تلگرام و یا شماره تماس خود به روی تصویر آگهی نمی باشید.
لازم به ذکر است آگهی هایی که دارای تصویر واقعی با کیفیت بالا و از تمام زوایا می باشند بیش از 5 برابر بازدید و احتمال فروش بالاتری به نسبت سایر اگهی ها دارند.
با توجه به نکاتی که در بالا به آنها اشاره شد، خواهشمندیم تصویر واقعی کالای خود را قرار دهید.
آگهی رایگان ، نحوه درج و تاثیر آن بر معرفی و فروش محصول عنوان و توضیحات:
از نوشتن عنوان های تکراری، کلی و غیرمرتبط خودداری کنید. عنوان آگهی ( چه چیزی برای فروش دارید؟ ) باید دقیق و مشخص باشد و از کلمات کلیدی که مشخصات مهم یک کالا را نشان می دهد استفاده کنید.
عنوان آگهی باید کاملا مرتبط با کالا یا خدمتی باشد که در آگهی ثبت شده است و گویا و واضح باشد.
استفاده از عبارت های تبلیغاتی (عمده، انواع، تولید کننده و …) در عنوان آگهی مناسب نیست و فقط در گروه کسب و کار امکان پذیر است.
توضیحات آگهی باید توضیح یک کالا یا خدمت خاص باشد و تبلیغاتی نباشد. در صورت درج شرح تبلیغاتی آگهی در زیر گروه کسب و کار قرار میگیرد.

آگهی رایگان ، نحوه درج و تاثیر آن بر معرفی و فروش محصول و قیمت آگهی:

پیشنهاد می کنیم کالاها را به صورت تکی آگهی کنید تا بتوانید قیمت واقعی آن ها را درج کنید. اگر نوع کالای شما قیمت بر واحد است، حتماً نوع و میزان واحد کالای خود را به ازای قیمت درج شده ذکر کنید.
– برای مثال اگر فروشنده ی پارکت هستید و قیمت را 40.000 درج کرده اید حتماً ذکر کنید چه مقدار از کالای شما این قیمت است.

شرح آگهی باید دربرگیرنده ی تمام جزییات و مشخصات کالای آگهی شده باشد.

درج قیمت واقعی باعث افزایش بازدید و اعتماد کاربران نسبت به آگهی شما می شود.
ناامید نشوید. موفقیت در تداوم و پشتکار است. مردم باید شما را ببینند، بشرطی که خود را باور داشته باشید و به آنها نشان دهید که برای خود و کسب کار خود ارزش قائل هستید.
توجه داشته باشید که آگهی ویژه بازدید کننده بسیار بیشتری نسبت به آگهی رایگان جذب کرده و در نتیجه تماس تلفنی و اصطلاحا زنگ خور شما بسیار بیشتر خواهد شد.
رقبای شما از غفلت شما در امر تبلیغات استفاده می کنند و چه بسا کالا یا خدمات خود را با کیفیتی بمراتب پایین تر از کالا و خدمات شما، براحتی و حتی گرانتر به مشتریان خواهند فروخت.
آنها با استفاده مناسب از تبلیغات و صرف هزینه اندک براحتی می توانند شما را از گردونه رقابت خارج سازند؛ پس هشیار باشید و اطمینان داشته باشید که صرف هزینه اندک جهت درج آگهی ویژه، نتیجه و سود بس بزرگی برای شما به ارمغان خواهد آورد..

در اینجا از آگهی اینترنتی و بنر اینترنتی سخن می گوییم اما عملا تفاوتی با آگهی غیر اینترنتی و بنر غیر اینترنتی ندارند. تنها در آگهی صوتی است که عنصر دیداری و تصویری حذف شده و جای خود را به عنصر شنیداری می دهد. همچنین در آگهی تلویزیونی بجای تصویر، شاهد مجموعه ای از تصاویر بعنوان فیلم هستیم.

در آگهی صوتی، دو جزء عنوان و توضیحات نیز بصورت شنیداری ارائه می گردند در حالیکه در آگهی تلویزیونی، این دو جزء بصورت شنیداری و بصری ترکیب می شوند.
در آگهی اینترنتی معمولا باید اندازه استانداردی را  جهت ورود عکس، عنوان و توضیحات رعایت کنید. اما در بنر تبلیغاتی معمولا قادر هستید از طیف گسترده تری از اندازه ها و سایزهای متفاوت بهره ببرید.
برخی از اندازه های استاندارد مورد استفاده جهت درج بنر تبلیغاتی اینترنتی بشکل زیر هستند.
در یک آگهی اینترنتی، تصویر آگهی معمولا قابل کلیک کردن نیست در حالیکه، عنوان آگهی قابل کلیک کردن بوده و شما را به صفحه توضیحات آگهی منتقل می کند.
در حالیکه، در بنر تبلیغاتی، شما قادر هستید روی تصویر بنر که عنصر اصلی بنر می باشد کلیک کنید و معمولا به آدرس اینترنتی که متعلق به آگهی دهنده می باشد منتقل می شوید.

در آگهی اینترنتی شما قادر به تعریف انواع لینک های مورد نظر خود در بخش توضیحات هستید.

در بنر تبلیغاتی اینترنتی شما می توانید فقط یک لینک را انتخاب کنید که معمولا لینک سایت مورد نظر تبلیغات دهنده است.

در آگهی تبلیغاتی شما قادر هستید بدون داشتن سایت مستقل و مجزا؛ کالای مورد نظر و یا کسب و کار خود را تبلیغ کنید: در حالیکه در بنر تبلیغاتی معمولا یک سایت مقصد جهت توضیحات کامل وجود دارد که تبلیغات دهنده تلاش دارد، بازدید کننده را تشویق نماید که با کلیک روی بنر مزبور به آدرس اینترنتی مورد نظر منتقل شود.

 

تبلیغات در دنیای مدرن امروزه

 

 اینترنت بزرگ ترین و شگرف ترین تحولات را در زندگی انسان ها ایجاد کرد

ثبت آگهی رایگان در شهر زیبای شما ..!

اگر شما به دنبال ثبت آگهی برای فروش لوازم نو و دسته دوم در شهر خود هستید، با استفاده از وب سایت و اپلیکیشن بنت می می‌توانید به راحتی بازار خود را گسترش دهید. با ثبت آگهی در این پلتفرم، می‌توانید فروشگاه و مغازه‌ی تجاری خود را به هزاران کاربر اینترنتی معرفی کنید.

با استفاده از ابزارهای مختلف و طرح‌های تبلیغاتی، می‌توانید به راحتی به مشتریان جدید دست پیدا کنید و فروش خود را افزایش دهید. با بنت می، به راحتی از طریق تلفن همراه یا رایانه خود، فروشگاه خود را ایجاد کنید و با ثبت آگهی، در کمترین زمان ممکن به مشتریان جدید دسترسی پیدا کنید.

دیدگاهی بنویسید