بُنت می
بُنت می

را از موفقیت

برای رسیدن به زندگی دلخواه‌تان باید تعریف‌تان را از موفقیت بر مبنای خواسته‌های‌تان (و نه آنچه رسانه‌ها یا پدر و مادرتان به شما دیکته می‌کنند)، مشخص کنید. شما باید خودتان را در اولویت قرار دهید، این زندگی شماست و تعریف «شما» از موفقیت است که اهمیت دارد.

برای رسیدن به زندگی دلخواه‌تان باید تعریف‌ تان را از موفقیت بر مبنای خواسته‌های‌تان (و نه آنچه رسانه‌ها یا پدر و مادرتان به شما دیکته می‌کنند)، مشخص کنید. شما باید خودتان را در اولویت قرار دهید، این زندگی شماست و تعریف «شما» از موفقیت است که اهمیت دارد.

یکی از قوی‌ترین محرک‌های موفقیت اشتیاق است. وقتی کاری انجام می‌دهید، آن را با قدرت و با تمام وجود انجام دهید. فعال، پرانرژی، با اشتیاق، با اعتماد‌به‌نفس و با ایمان باشید تا به هدف خود برسید. هیچ هدف بزرگی بدون اشتیاق و علاقه به ‌دست نمی‌آید.
رالف والدو امرسون

فرد موفق کیست؟

فردی که خود را در تمام ابعاد رشد دهد و نه تنها با پرورش یک بعد، بلکه در تمام ابعاد خود را پرورش دهد و به رشد برسد موفق است. به یاد داشته باشید یک فرد با نگرش مثبت و باورهای درست می تواند به این رشد برسد و افکار منفی همیشه باعث دور شدن فرد از خواسته ها و اهدافش هستند. این افکار ممکن است ریشه در کودکی داشته باشد و شما را از اهدافتان دور کند و شما را در مسیری قرار دهد که نمی خواهید در آنجا باشید.

 

به طور کلی، زنان موفقیت را بیش‌تر بر اساس تعادل زندگی و روابط تعریف می‌کنند، در حالی که مردان بیش‌تر بر موفقیت مادی متمرکزند. البته تعریف افراد می‌تواند به سن، شخصیت و تجربه‌ی قبلی آنان نیز بستگی داشته‌باشد.

قوانین پایه‌ای موفقیت

کسب موفقیت قواعد و قوانین خاص خود را دارد اما تعدادی از این قوانین بسیار پایه‌ای و اساسی هستند که هر انسان موفقی روی آن‌ها تأکید دارد.

۱. موفقیت یعنی همیشه بهترین کار را انجام دهید
۲. موفقیت یعنی اهداف درست و مشخصی انتخاب کنید
۳. موفقیت یعنی داشتن جایی که نام آن خانه است
۴. موفقیت یعنی درک تفاوت بین این‌که چه می‌خواهید و به چه چیزی نیاز دارید
۵. موفقیت یعنی باور کنید که می‌توانید
۶. موفقیت یعنی به یاد داشته باشید که بین کار و علاقه تعادل برقرار کنید.
۷. موفقیت یعنی از نیازهای‌تان مراقبت کنید
۸. موفقیت یعنی یاد بگیرید بعضی وقت‌ها باید بگویید “نه”
۹. موفقیت یعنی بدانید زندگی‌تان سرشار است از موهبت و وفور نعمت
۱۰. موفقیت یعنی درک کنید آن چیزی را به دست خواهید آورد که خودتان به دیگران می‌دهید
۱۱. موفقیت یعنی غلبه بر ترس
۱۲. موفقیت یعنی شاهد بزرگ شدن فرزندتان باشید
۱۳. موفقیت یعنی هر روز یک چیز تازه یاد بگیرید
۱۴. موفقیت یعنی یاد بگیرید باختن چند رقابت می‌تواند به شما کمک کند یک جنگ بزرگ را ببرید
۱۵. موفقیت یعنی دوست داشتن و دوست داشته شدن
۱۶. موفقیت یعنی وقتی می‌دانید راه‌تان درست است از موضع‌تان کوتاه نیایید
۱۷. موفقیت یعنی تسلیم نشدن
۱۸. موفقیت یعنی جشن گرفتن پیروزی‌های کوچک
۱۹. موفقیت یعنی هرگز نگذارید چیزی شما را عقب براند
۲۰. موفقیت یعنی درک این حقیقت که سرنوشت‌تان در دستان خودتان است

  • موفقیت و ثروت هم‌معنی نیستند

موفق و موافق هم‌ریشه‌اند. انسان موفق کسی است که موافق و در راستای ارزش‌ها و اصول خود زندگی می‌کند. یک انسان موفق می‌تواند ثروتمند باشد یا نباشد. موفق بودن ویژگی درونی است درحالی‌که ثروتمند شدن یک اتفاق است که در زندگی ممکن است بیفتد ضمن آنکه یک ثروتمند ممکن است ثروت خود را از دست بدهد اما یک انسان موفق موفقیت خود را از دست نخواهد داد.

اگر معیار موفقیت را ثروت در نظر بگیریم از حافظ گرفته درزمانی که شعر می‌گفت تا شکسپیر و بسیاری از بزرگان دیگر موفق نبوده‌اند چون در زمان خود ثروتمند نبودند.

تمام مدیران موفق در پی افزایش مهارت‌ها و بهتر کردن نگرش و عادت‌های خود و درنهایت بهتر کردن جهان بوده‌اند. اگر در پی این‌ها باشیم ثروت هم می‌آید. البته برای به دست آوردن ثروت راه‌های دیگر و شاید راحت‌تری هم باشد اما این راه‌ها نه پایدار و نه مطمئن هستند. به‌طور خلاصه:

موفقیت محصول و نتیجه ثروت نیست بلکه ثروت نتیجه و محصول موفقیت است.

 

موفقیت همواره به معنای این است که بهترین کار خودتان را ارائه دهید

موفقیت در واقع درست همان لحظه‌ای حاصل می‌شود که برای تمامی جوانب زندگی‌تان، هر کاری که از توانتان برمی‌آید انجام می‌دهید؛ حتی اگر این تلاش به نتیجه بزرگی منتهی نشود. اگر در هر کاری بهترین عملکرد خودتان را ارائه داده‌اید، باید به این حقیقت که آدم تلاشگری هستید افتخار کنید و آن را یک موفقیت بزرگ بدانید.


با درج فرصت شغلی در بنت می ، فرصت شغلی شما در معرض دید بیش از ۱ میلیون مخاطب قرار خواهد گرفت.

شما می توانید در وب سایت و اپلیکیشن بنت می به راحتی و رایگان آگهی های خود را ثبت نمایید

ثبت آگهی املاک ، رهن ، اجاره ، خرید ، و فروش ، مشارکت درساخت

ثبت آگهی خرید و فروش خودرو ، موتور ، دوچرخه

ثبت آگهی های حیوانات

ثبت آگهی های لوازم دست دوم

ثبت آگهی دریافت نمایندگی

ثبت آگهی استخدام در تمامی دسته ها

ثبت آگهی تخصص کالا های دیجیتال

ثبت آگهی های ورزشی

ثبت آگهی های دکوراسیون داخلی

ثبت آگهی های پوشاک

شما در بنت می می توانید همزمان ثبت آگهی متنی ویدیو انتشار بدهید و امکان ثبت رایگان آدرس وب سایت و لینک شبکه اجتماعی را دارید

ثبت آگهی های سلامت و پزشکی

ثبت آگهی های کسب و کار

 

ثبت آگهی رایگان در شهر زیبای شما ..!

اگر شما به دنبال ثبت آگهی برای فروش لوازم نو و دسته دوم در شهر خود هستید، با استفاده از وب سایت و اپلیکیشن بنت می می‌توانید به راحتی بازار خود را گسترش دهید. با ثبت آگهی در این پلتفرم، می‌توانید فروشگاه و مغازه‌ی تجاری خود را به هزاران کاربر اینترنتی معرفی کنید.

با استفاده از ابزارهای مختلف و طرح‌های تبلیغاتی، می‌توانید به راحتی به مشتریان جدید دست پیدا کنید و فروش خود را افزایش دهید. با بنت می، به راحتی از طریق تلفن همراه یا رایانه خود، فروشگاه خود را ایجاد کنید و با ثبت آگهی، در کمترین زمان ممکن به مشتریان جدید دسترسی پیدا کنید.

دیدگاهی بنویسید