بُنت می
بُنت می

توضیحات آگهی

یکی از اماکن تفریحی که در شهر شیراز مورد استقبال مسافرین قرار دارد، مجموعه فرهنگی ورزشی برق می باشد که معمولاً اکثر مسافرینی که به شهر شیراز سفر میکنند، از این امکانات تفریحی استفاده می نمایند. این استخر مخاطب آقایان و بانوان علاقمند به رشته ورزشی شنا با کادری حرفه ای و مجرب آماده ارائه خدمات به شما سروران عزیز می باشد و همواره رضایت مراجعه کنندگان را به همراه داشته و با محیطی زیبا، بهداشتی و همچنین تمیزی آب استخر آرامش را برایتان به ارمغان می آورد.

استخر برق بلوار مدرس شیراز دارای امکاناتی بی نظیر شامل استخر آقایان، استخر بانوان، استخر کودکان، حوضچه آب سرد، سونا بخار، سونا خشک، جکوزی، فروشگاه لوازم ورزشی، اتاق ماساژ، حمام سنتی، جای پارک آسان، بوفه، رختکن، کمد اختصاصی، استخر آب درمانی (هیدروتراپی)، کلاس آموزش غواصی، کلاس نجات غریق و غیره هست.
اگر نیاز به آرامش دارید، فکر می کنید روز کسل کننده ای را شروع کرده اید و دوست دار تغییر و تحول در خودتان هستید زمان را از دست ندهید یک مجموعه بی نظیر در ابتدای بلوار رازی شیراز که خوبی آن گردآوری تمام امکانات ورزشی و تفریحی در یکجا هست مجموعه ای بنام استخر سرپوشیده برق است.

آدرس استخر برق شیراز : بلوار مدرس- ابتدای بلوار رازی- مجموعه فرهنگی ورزشی برق شیراز

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “استخر برق شیراز”