بُنت می
بُنت می

توضیحات آگهی

یک استخر بی نظیر ویژه آقایان ارجمند در شهر شیراز استخر روباز هوابرد است که به عنوان اولین استخر روباز در جنوب کشور نامیده شده است.

آلودگی آب استخرهای روباز از استخرهای سرپوشیده کمتر می باشد زیرا آفتاب به عنوان ضدعفونی کننده عمل می کند اما برای رفتن به استخر روباز باید مراقب پوست بدن باشید که از کرمهای ضدآفتاب و لوسیون بدن مناسب استفاده نمایید.

یکی از راههای برنزه شدن استفاده از حمام آفتاب است. نور خورشید احساس شادی و نشاط را برای ما فراهم می کند و علاوه بر حس رضایت به تولید و جذب ویتامین D بدن ما کمک می‌کند. بالا رفتن گردش خون کمک به بهبود برخی بیماری‌های پوستی و همچنین درمان بیماری افسردگی ناشی از کمبود آفتاب در فصول پاییز و زمستان از جمله فواید دیگر نور خورشید است. اما استخر بی نظیر روباز هوابرد شیراز این ویژگی های ممتاز را نیز هم با وجود حمام آفتاب و باکمک ساحل شنی برای شما عزیزان فراهم نموده است.

از امکانات استخر بی نظیر هوابرد فارس به استخر آقایان، استخر کودکان، حوضچه آب سرد، جکوزی، سونا خشک، سونا بخار، اتاق ماساژ، پارکینگ، فروشگاه لوازم ورزشی، رختکن، کارتخوان، اینترنت رایگان، حمام آفتاب، آموزش شنا عمومی و خصوصی، حمام ترکی، دارای 4 سکو، والیبال ساحلی، کافی شاپ، بوفه، خاصیت مغناطیسی آب جهت شادابی و درمان، پخش موسیقی، سکوی شیرجه 1/5 متری، آب درمانی، آموزش واترپلو، اتاق پزشک، استخر آفتاب و غیره می توان اشاره کرد.
آدرس استخر روباز هوابرد شیراز : حدفاصل چهار راه خلد برین و فلکه سنگی- جنب کوچه 18
‎09179184434

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “استخر هوا برد شیراز”