
توضیحات آگهی
کارشناس منابع انسانی
● اطمینان از انطباق قوانین و سیاستهای شرکت با قوانین حقوقی کشور.
● شناسایی و ارزیابی بررسی نیازهای آموزشی بر اساس شایستگی و طراحی، برگزاری و نظارت بر برنامهها و دورههای آموزشی مورد نیاز کارکنان.
● تهیه چارتهای سازمانی و مدیریتی.
● تهیه و تدوین فلوچارت فرآیندها و نظارت بر پیادهسازی و اجرای آن.
● طراحی و پیادهسازی نظام ارزیابی عملکرد و مدیریت کارکنان.
● تنظیم قراردادهای منابع انسانی، نظارت و کنترل مرخصیها و مأموریتهای پرسنل.
● ساماندهی نظام حقوق و دستمزد و مشوقها بر اساس شایستگیها و نظام پرداخت مبتنی بر عملکرد.
● پیشنهاد طراحی و اجرای خدمات رفاهی، پیگیری امور مرتبط با طب کار، ارائه راهکارهای انگیزشی سازمانی و همکاری در طراحی برنامههای توسعه مانند مراکز ارزیابی و غیره.
● تدوین قراردادهای منابع انسانی و برنامههای جبران خدمات، ثبت، نگهداری و بایگانی سوابق و گزارشهای بخش منابع انسانی.
● انجام سایر وظایف متعارف تعریف شده در حوزه منبع انسانی و امور ارجاعی از سوی مقام بلافصل.
پیشنیازها
● داشتن حداقل مدرک کارشناسی یا کارشناسی ارشد در رشتۀ مدیریت (کلیۀ گرایشها).
● تسلط به زبان انگلیسی مزیت به حساب میآید.
● داشتن حداقل دو سال سابقۀ کاری مرتبط.
● آشنایی به قوانین کار، تأمین اجتماعی، مسائل پرسنلی و حقوق و دستمزد.
● مسلط به مایکروسافت آفیس به ویژه ورد و اکسل.
● مسلط به آئین نامهها و نرمافزارهای منابع انسانی.
نوع استخدام
- تمام وقت
گروه شغلی
- منابع انسانی – مدیریت استخدام و جذب
رده سازمانی
- کارمند / کارشناس
تهران، خیابان ولیعصر، نرسیده به میدان ولیعصر، خیابان دمشق، پلاک ۳۰، واحد۶
تلفن: ۸۶۰۳۴۴۷۲
۸۸۹۲۸۰۴۴
۸۸۹۲۸۰۴۲
فکس: ۸۸۹۲۴۳۴۷
ایمیل: info@kimiasalamatnikan.com
دیدگاه خود را بیان کنید
برای فرستادن دیدگاه، باید وارد شده باشید.
نقد و بررسیها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.