بُنت می
شماره آگهی: 93303
بُنت می
هتل 5 ستاره هما

توضیحات آگهی

هتل‌ هما تهران واقع در منطقه خوش آب و هوای ونک در سال ۱۳۵۲ افتتاح و آخرین بازسازی آن در تیر ماه سال ۱۳۹۷ صورت گرفت. این برج ۱۶ طبقه دارای ۱۷۷ باب اتاق و سوئیت مدرن و مجهز به تمامی امکانات رفاهی است که چشم اندازی منحصر به فرد از رشته کوه های البرز، باغ زیبای هتل و شهر تهران دارند. هتل لوکس هما یکی از بهترین هتل‌های پنج ستاره تهران و زیرمجموعه گروه هتل های هما محسوب می‌شود.
هتل پنج ستاره هما تهران با موقعیت مکانی عالی خود، دسترسی به مراکز فرهنگی‌، سیاسی و اقتصادی تهران را در کمترین زمان ممکن میسر ساخته است‌. شما می‌توانيد از هتل هما تهران تا مراكز خريد ونك قدم زده و به آسانی به وليعصر، تاريخی‌ترين و زيباترين خيابان شهر كه شمال و جنوب شهر را به يكديگر متصل می‌كند، دسترسی پيدا كنيد. موزه پول و موزه زمان، پارک ملت و ساعی و مرکز خرید آسمان از نزدیکترین جاذبه‌های تهران به هتل هما می‌باشند. برای تردد در شهر تهران ایستگاه اتوبوس ونک و مترو میرداماد در فاصله کمی از هتل قرار دارند.
رستوران‌های باکیفیت هتل از جمله رستوران دلفین هتل هما در کنار امکاناتی مانند استخر، سونا جکوزی و سالن بدنسازی اوقات خوشی را در هتل هما برای شما رقم میزنند. هتل هما با پرسنلی آموزش دیده و مجرب فرصت میزبانی از شما را غنیمت شمرده و در تلاش است تا اقامتی بیادماندنی را تجربه نمایید.

تماس:02188773021

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “هتل 5 ستاره هما”