بُنت می
بُنت می

توضیحات آگهی

سال 1395 جهت رفاه حال ساکنین آبکوه استخر تختی در استان خراسان رضوی با کادری حرفه ای و مجرب تاسیس شد.

استخر تختی مشهد مخاطب بانوان و آقایان است این استخر بی نظیر با بروزترین تصفیه با محیط بهداشتی و آب تمیز یکی از بهترین مجموعه هایی است که در شهر مشهد قرار دارد.

امکانات استخر تختی مشهد شامل : استخر آقایان، استخر بانوان، استخر کودکان، استخر قهرمانی، بوفه، جکوزی، حوضچه آب سرد، سونا خشک، سونا بخار، فروشگاه لوازم ورزشی، کلاس آموزش شنا، استخر آب درمانی، ایروبیک در آب، اتاق ماساژ، اتاق پزشک، استخر شیرجه، کلاس آموزش غواصی، کافی شاپ، رختکن، کارتخوان، سیستم تهویه مناسب، سکوی پرش و غیره می باشد.

برگزاری کلاس های آموزش شنا به صورت خصوصی، نیمه خصوصی و عمومی در استخر تختی ( هاشمی نژاد ) از مقدماتی تا آماده سازی نجات غریق، دارای مدرس شنا، مربیان مجرب وتحصیل کرده همراه با لوازم و امکانات کمک آموزشی، ارائه گواهینامه آموزشی ارزیابی از هنرجویان زیر نظر مدیریت آموزش بصورت مجزا انجام می گردد.
حمام ترکی ترکیبی از هیدروتراپی گرم بخار است که تأثیر معجزه آسایی در هر دو وضعیت ذهنی و فیزیکی افراد دارد که می توانند از مزایای آن به طور کامل لذت ببرند. حمام ترکی ترکیبی کامل برای استرس است و واکنش های فیزیولوژیکی ناخوشایند را به لطف تاثیر آرامش بخش و تسکین دهنده ای که بخار گرم در هر دو بدن و ذهن دارد از بین می برد. حمام ترکی، پادزهر ایده آل برای تمام تنش هایی است که در طول روز کاری ایجاد می شود و هر نوع استرس را از بین می برد.
مشخصات استخر تختی مشهد به طول استخر 33 متر، عرض استخر 17 متر، طول استخر دوم 17متر و عرض استخر دوم 15 متر می باشد.

آدرس استخر تختی مشهد : خراسان رضوی- مشهد- سعد آباد- آبکوه 2 (سناباد 33)
‎05138435194

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “استخر هاشمی نژاد(تختی) مشهد”