بُنت می
بُنت می

توضیحات آگهی

برای سلامت و افزایش انرژی مثبت خود و خارج کردن استرس از روح و جسمتان، ورزش شنا در استخر هتل 5 ستاره پردیسان را تجربه کنید.
استخر سرپوشیده مجلل هتل پردیسان، به شما اجازه لذت بردن از شنا را در تمامی فصول سال می‌دهد.

هتل پردیسان مشهد با زیربنای حدود 24000 مترمربع و مساحت 33000 مترمربع در یکی از خوش آب و هوا ترین مناطق شهر مقدس مشهد واقع شده است.

هتل پردیسان مشهد دارای امکانات رفاهی کامل است و از جمله مزیت های هتل پردیسان مشهد شهرت آن به عنوان اولین هتل کنفرانس کشور می‌باشد.

امکانات استخر هتل پردیسان مشهد شامل: استخر بزرگسالان، استخر کودکان، حوضچه آب سرد، جکوزی سرد، جکوزی گرم، سونا خشک، سونا بخار، ماساژ ماهی (فیش اسپا)، حمام ترکی، فست فود، کافی شاپ، دستگاههای هوازی، تردمیل و دوچرخه ثابت، اتاق ماساژ، فروشگاه لوازم ورزشی، بوفه، کلاس آموزش شنا، آب درمانی ( هیدروتراپی)، پارکینگ رایگان، اتاق سیگار، سالن بدنسازی، آزمایشگاه آب، اتاق پزشک و … می باشد.

ابعاد استخر هتل پردیسان : 10 متر در 27 متر بوده و مجهز به دو حوضچه جکوزی است. فضای حوضچه های جکوزی با پلکان از قسمت استخر زیبای پردیسان جدا می‌شود. این دو حوضچه هر کدام با ابعاد 7 مترمربع در فضایی با مساحت 198 مترمربع واقع شده است که از طریق یک لابی فرعی به قسمت سوناهای بخار و خشک و حوضچه آب سرد منتهی می‌شود.

آدرس استخر هتل پردیسان مشهد: خراسان رضوی – مشهد – میدان آزادی – بزرگراه شهید کلانتری – جنب پارک صدا و سیما
05138791820

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “استخر پردیسان مشهد”