بُنت می
بُنت می
اعطای نمایندگی فروش پوشاک زنانه ماداشن (امکان خرید اعتباری با شرایط و مزایای فوق العاده)

توضیحات آگهی

ما در ماداشِن متعهد هستیم که بهترین کالاها و بهترین برندها را عرضه کنیم

برند ماداشِن یک برند جدید پوشاک زنانه تولید داخل می باشد، که توسط سرکار خانم ماهرخ شیرخورشیدی تولید و طراحی شده این برند سعی در تولید پوشاکی با کیفیت عالی و طراحی زیبا در خور بانوان کشور را دارد .

ماداشِن به عنوان یکی از بزرگترین فروشگاه‌های اینترنتی مدو پوشاک ایران، ضمن تضمین اصالت تمامی کالاها، به شما اطمینان می‌دهد با قیمتی مناسب، محصولی اصل در اختیار شما قرار دهد.

دعوت به همکاری

ماداشن با هدف توسعه و گسترش فعالیت خود اقدام به اعطای نمایندگی در سراسر کشور نموده است.

شرایط و مزایای دیگر همکاری با ما:
شرایط: خرید بار اول و دوم بصورت نقدی و یا دریافت چک معتبر و صیادی با پرداخت 50%خرید حداقل 15 الی 20 میلیون تومان دارای مغازه یا مزون یا انبار
مزایا:معرفی نمایندگی ها در سوشیال مدیا مجموعه (اینستاگرام و سایت)قابلیت خرید با چکبازگشت سریع سرمایه خرید کالا با قیمت تولیدی و حاشیه سود مناسب حاشیه سود نماینده ها بسته به نوع خرید
جهت کسب اطلاعات بیشتر و همکاری با ما تماس حاصل فرمایید و یا به عنوان داوطلب در سایت نماینده یاب اعلام آمادگی نمایید.همچنین میتوانید رزومه و نام خانوادگی خود را در واتساپ ارسال نمایید تا در اسرع وقت پاسخگوی شما عزیزان باشیم.

آدرس:تهران خ شریعتی بعد از دوراهی قلهک نبش ک سرفراز پ 1431 ساختمان آ.اس واحد 12

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اعطای نمایندگی فروش پوشاک زنانه ماداشن (امکان خرید اعتباری با شرایط و مزایای فوق العاده)”