بُنت می
بُنت می
مجموعه شرکتهای پخش یاس اریا طب شهرام غفوری فر

توضیحات آگهی

شرکت هلدینگ یاس اریا طب ( یاسا طب ) در سال 1374 تاسیس و اقدام به واردات مواد اولیه صنایع داروسازی – غذایی – شیمیایی و همچنین صادرات تجهیزات پزشکی – بیمارستانی – دارویی – غذایی – کشاورزی به کشورهای دیگر فعالیت دارد.
نحوه عقد قراردادهای این شرکت بصورت کاملا رسمی و انحصاری و قانونی و قطعی از کارخانجات و تولید کنندگان محصولات مرتبط میباشد.
شرکت بازرگانی یاس اریا طب بعنوان یکی از شاخص ترین هلدینگ های معتبر کشور اقدام به توزیع گسترده در مراکز فروش مرتبط و قانونی به صورت عمده و پخش مویرگی در سطح کشور شناخته است که با همکاری و تعامل مستقیم با شرکتهای زیر مجموعه خود در این زمینه بازاری امن و مطمئن ایجاد کرده و اسودگی خاطر خاصی را برای مشتریان فراهم کرده است.
در حال حاضر این شرکت با استخدام نیروهای تحصیلکرده دانشگاهی و متخصص در امر تحقیقات بازار، فروش، بازاریابی، انبارداری، توزیع، حسابداری، آی تی، آر اند دی، تولید، ارتباط با مشتریان، خدمات پس از فروش، آموزش، بازرگانی خارجی در حوزه های دارویی، پزشکی، بیمارستانی، ازمایشگاهی، ارایشی، بهداشتی، غذایی، کشاورزی در کلان شهرتهران با بیش از 42 نفر پرسنل در دفتر مرکزی و شعب تهران وهمچنین با استخدام بیش از 70 نفردر مراکز استانها فعالیت دارد.
لازم به ذکر است که بعنوان یکی از کارافرینان بزرگ کشور حضوری مستمر و مداوم درعرصه سلامت جامعه را نیز دارد.

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مجموعه شرکتهای پخش یاس اریا طب شهرام غفوری فر”