بُنت می
شماره آگهی: 93293
بُنت می
هتل 5 ستاره ویستریا

توضیحات آگهی

هتل ویستریا تهران در منطقه خوش آب‌وهوای دربند و نزدیک میدان تجریش، رو به کوه‌های البرز، قرار گرفته است. این هتل را می‌توان از ساختمان بلند سفیدش شناخت. ساختمان هتل در 21 طبقه بنا شده و در مجموع 98 سوئیت و اتاق دارد. در این هتل 5 ستاره که در سال 1398 شروع به کار کرده، همه جور امکاناتی از جمله مرکز خرید، کافه، و رستوران‌های متنوع تا فضای سبز پیدا می‌شود.

اتاق‌ها و سوئیت‌ها هتل ویستریا در کمال زیبایی چیده و طراحی شده‌اند، پرسنل خوش‌رو و مهمان‌نواز مجموعه نیز تمام تلاش خود را به‌کار گرفته‌اند تا اقامتی به‌یادماندنی را تجربه کنید. برای صرف غذا، رستوران رویال که در طبقه همکف قرار دارد، غذاهای ایرانی و بین‌المللی را سرو می‌کند. چشم‌انداز شهر تهران در رستوران اسکای لانج و روف گاردن هتل ویستریا، با سرو غذاهای متنوع و گریل، هم منظره‌ای زیبا را رقم زده است. کافه هتل هم به خیابان دربند دید دارد و فضایی دنج را برای صرف یک نوشیدنی فراهم آورده. مجموعه ورزشی هتل ویستریا، خستگی یک روز گردش را در شهر شلوغی مثل تهران از تن شما بیرون می‌کند. مرکز سلامت هتل امکاناتی مانند سالن بدنسازی، حمام ترکی، استخر، سونا خشک و بخار، جکوزی، و ماساژ را در خود جای داده است.

علاوه بر امکانات و خدمات ارائه شده در هتل، با اقامت در هتل ویستریا به اماکن تاریخی و دیدنی شمال تهران هم نزدیک هستید. دربند و مجموعه فرهنگی تا‌‌‌‌ریخی سعدآباد حدود 5 دقیقه از شما فاصله دارند و با 10 دقیقه پیاده‌روی به بازار تجریش، بازار قائم، و مرکز خرید تندیس دسترسی خواهید داشت.

تماس: 02172081000

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “هتل 5 ستاره ویستریا”