بُنت می
بُنت می
هتل 5 ستاره پارسیان آزادی

توضیحات آگهی

هتل پارسیان آزادی تهران با قدمتی که به پیش از انقلاب می‌رسد، یکی از هتل‌های محبوب در بین هتل‌های شهر تهران است. این هتل 5 ستاره که در دهه 70 میلادی ساخته شده است، به هتل هایت شناخته می‌شد. هتل پارسیان آزادی تهران 475 اتاق و سوئیت دارد که خدمات و امکانات لوکسی را در یکی از مناطق خوش آب ‌و هوای تهران ارائه می‌کند.

هتل طراحی زیبایی و مدرنی دارد و در زمان اقامتتان می‌توانید از رستوران‌های متنوع، کافی‌شاپ، فروشگاه‌ها، مجموعه ورزشی، استخر، ماساژ، سونا، و بیزینس سنتر استفاده کنید. از دیگر امکانات هتل پارسیان آزادی تهران هم می‌توان به سالن همایش و کنفرانس، تالار پذیرایی، اتاق جلسات، سالن اجتماعات، و خدمات CIP نام برد. در بسیاری از اتاق‌های هتل هم چشم‌انداز شهر یا کوه‌های شمال تهران را خواهید داشت.

هتل به دلیل نزدیکی به اتوبان چمران دسترسی خوبی به مناطق مختلف شهر تهران دارد. در زمان اقامت در هتل پارسیان آزادی تهران به محله اوین و کوه‌های توچال هم نزدیک هستید که تهران را زیر پایتان خواهید یافت. در زمان سفر می‌توانید هتل پارسیان آزادی تهران را با بهترین قیمت از سایت اسنپ تریپ به صورت آنلاین رزرو کنید تا تجربه اقامتی خوب را در تهران داشته باشید.

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “هتل 5 ستاره پارسیان آزادی”