بُنت می
بُنت می

توضیحات آگهی

تنها پارک آبی در شرق تهران پارک آبی افق هلان می باشد. همه ما آدمها به دنبال تندرستی و نشاط هستیم و برای رسیدن به این مقصد بسیار تلاش می کنیم اما تا بحال از این زاویه به استخر نگاه کردیم که با رفتن مداوم به استخر بخصوص یک مجموعه بی نظیر و همه چیز تمام می تونیم هم تندرستی داشته باشیم هم شادابی، بله پیشنهادما به شما عزیزان بخصوص ساکنین شرق تهران رفتن به پارک آبی افق هلان می باشد.

از یک استخر برجسته چه می خواهیم؟ محیط سالم و جذاب و شاد، برای همه سنین مهیا باشه، تمام فصول سال قابل استفاده باشه، آب تمیز، کادری حرفه ای و مجرب و خوش برخورد، محیط استاندارد و ایمن و….

پارک آبی افق هلان مخاطب بانوان و آقایان است که سانس آقایان شنبه الی پنجشنبه از ساعت 17 الی 23:30، جمعه از ساعت 15 الی 23:30 و سانس بانوان شنبه الی پنجشنبه از ساعت 8:30 الی 15:30، جمعه از ساعت 8:30 الی 13:30 فعال می باشد.

امکانات بی نظیر و متمایز پارک آبی افق هلان شرق تهران شامل استخرآقایان، استخر بانوان، استخر کودکان، حوضچه آب سرد، جکوزی، سونا بخار، سونا خشک، سرسره آبی، تونل آبی، ماساژ ماهی ( فیش  اسپا )، فروشگاه لوازم ورزشی، بوفه، فوتبال دستی، کلاس آموزش شنا، حوضچه آب گرم، دارای آب نما و نورپردازی فوق العاده، اتاق ماساژ، پارکینگ، ایروبیک در آب، سالن بدنسازی و غیره می باشد.

مشخصات پارک آبی افق هلان حکیمیه تهران به طول استخر 25 متر، عرض استخر 13 متر، کمترین عمق طول استخر 0/5 متر و بیشترین عمق طول استخر 3 متر اشاره کرد، نوع تصفیه از جدیدترین و بروز ترین تصفیه ها کلر با فیلتر شنی است.

آدرس پارک آبی افق هلان تهران : حکیمیه- سازمان آب- ۱۵ متری شیرازی- پلاک ۸
02177313123

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پارک آبی افق هلان تهران”