بهترین سگ‌های آپارتمانی

بهترین سگ‌های آپارتمانی چه ویژگی های دارند 

وقتی صحبت از بهترین نژادهای سگ آپارتمانی و سگ خانگی میشه، سایز سگ یه فاکتور مهم و اساسی به حساب میاد.

قطعا یه سگ ۳۰ کیلویی توی یه آپارتمان ۷۰ متری احساس خوشبختی کمتری میکنه تا توی یه باغ ۲۰۰۰ متری!

برای انتخاب بهترین نژادهای سگ آپارتمانی علاوه بر سایز سگ باید فاکتورهایی مثل سطح انرژی، میزان سروصدا ی سگ و حتی برخی ویژگی های اخلاقی مثل مهربان و اجتماعی بودن سگ (در بخورد با همسایه ها) رو هم در نظر گرفت.

در ادامه با بنت می همراه باشید تا باهم بهترین سگ‌های آپارتمانی و خصوصیاتشون رو مرور کنیم.

بیچون فرایز

بیچون فرایز یکی از بهترین سگ های آپارتمانی است که هایپوآلرژنیک (Hypoallergenic؛ بدون ایجاد علائم حساسیت) و بسیار جذاب است. بیچون‌ها قدرت یادگیری سریعی دارند و تقریبا با همه دوست می‌شوند. وزن آنها حدود ۷ کیلوگرم است. آنها یک همدم بازیگوش هستند که به فضای زیادی هم نیاز نخواهند داشت.

بولداگ

برخلاف چهرهٔ عضلانی و پر چین‌وچروک بولداگ، این سگ‌ها به تنبل بودن و تمایل به استراحت شناخته می‌شوند. قدم‌زنی سریع می‌تواند ورزش مناسبی برای آنها باشد. رفتار دوستانه و وفاداری آنها بسیار دل‌پذیر خواهد بود. شهرهایی که آب‌وهوای گرم دارند، زیاد مناسب نگهداری این سگ‌های آپارتمانی نیستند.

بوستون تریر

اگر به‌دنبال یک سگ با موهای کوتاه هستید، شانس با شما یار بوده است. نام این تریرها از شهر بومی‌شان «بوستون» گرفته شده و ملقب به «جنتلمن آمریکایی» هستند. این سگ‌ها جثه‌ٔ کوچکی دارند، ولی بسیار بازیگوش و سرزنده هستند. بهترین سگ‌های آپارتمانی برای افرادی که از ریزش موی سگ ناراحت میشن 

مالتیز

سگ مالتیز شباهت زیادی به نژاد هاوانیز دارد، اما این سگ تمام‌سفید تقریبا نصف هاوانیز وزن دارد و زادگاه آن به دریای مدیترانه بازمی‌گردد. سگ مالتیز یک همراه دوست‌داشتنی برای خانواده‌ها محسوب می‌شود و جذابیت و بازیگوشی خاص خودش را دارد. مالتیز با وجود موهای بلندش، ریزش موی زیادی ندارد.

ثبت آگهی رایگان در (( بُنت می  )) مرکز برای ثبت آگهی و انتشار ویدیو آگهی شما برای اولین بار در ایران جهت ثبت کلیک نمایید. 

ثبت آگهی رایگان در شهر زیبای شما ..!

اگر شما به دنبال ثبت آگهی برای فروش لوازم نو و دسته دوم در شهر خود هستید، با استفاده از وب سایت و اپلیکیشن بنت می می‌توانید به راحتی بازار خود را گسترش دهید. با ثبت آگهی در این پلتفرم، می‌توانید فروشگاه و مغازه‌ی تجاری خود را به هزاران کاربر اینترنتی معرفی کنید.

با استفاده از ابزارهای مختلف و طرح‌های تبلیغاتی، می‌توانید به راحتی به مشتریان جدید دست پیدا کنید و فروش خود را افزایش دهید. با بنت می، به راحتی از طریق تلفن همراه یا رایانه خود، فروشگاه خود را ایجاد کنید و با ثبت آگهی، در کمترین زمان ممکن به مشتریان جدید دسترسی پیدا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید