توضیحات آگهی
آغاز به واگذاری مرحله اول
اولین دفاتر پیشخوان هوشمند خدمات شهروندی محله (برای اولین بار)
راه اندازی کسب و کار بدون ریسک و درآمد واقعی مناسب و پایدار، یکی از موارد مهم در ایجاد کسب وکار است. چرا که برای راه اندازی هر کسب و کار پر سودی، طبیعتاً باید سرمایه گذاری کلان کرد و دوران به اصطلاح خاک خوری آن را گذراند و البته هزینه های گزاف تبلیغات را هم در نظر بگیرید و در نهایت ریسک آن را هم باید در نظر گرفت.
محله من بعنوان اولین پیشخوان هوشمند خصوصی کشور، بابیش از 50خدمت پر درآمد و مورد نیاز شهروندان و کسب درآمد پایدار در راستای ایجاد اشتغال و توسعه اقتصاد محلی ، با توجه به استقبال و موفقیت آمیز بودن طرح آزمایشی در بعضی از مناطق قصد دارد، مجوز و امتیاز اولین دفاتر هوشمند خدمات شهروندی (پیشخوان محله من) را در سراسر کشور به افراد واجد شرایط، با درآمد مناسب و پایدار واگذار نماید.
با اخذ نمایندگی امتیاز اولین دفاتر هوشمند خدمات شهروندی (محله من) از تسهیلات زیر برخوردار خواهید شد.
سرمایه گذاری مناسب و منطقی
عدم دوران خاک خوری
سود دهی سریعتر از زمان مورد نظر
جذب مشتری و بانک اطلاعات کامل هر منطقه از طریق تبلیغات گسترده
عدم نیاز به هزینه تبلیغات در فضای مجازی
تیم پشتیبانی یکپارچه و حرفه ای
طراحی و اجرای دکوراسیون صفر تا 100 شعبه
مشاوره و آموزش ازابتدا و حین کار زیرنظر بهترین اساتید کسب وکار با کادر مجرب
در حال حاضر (پیشخوان محله من) با در اختیار داشتن زیرساخت های کامل و انعقاد قرار داد با بیش از 30 مجموعه بزرگ ارائه دهنده خدمات شهروندی در اصناف مختلف ،انتقاد قرار داد با مراکز حقوقی معتبر، انتقاد قرارداد با مراکز پزشکی با امکانات، انعقاد قرار داد با بیش از 10 شرکت بیمه ای قدرتمند، انعقاد قرارداد با 2مجموعه پست و لجستیک بزرگ و با پشتیبانی قوی انعقاد قرارداد با مراکز فروشگاهی اعتباری پکیج های مواد غذایی ،کارت های خدمات شهروندی اعتباری ، با اعتبار 1تا 5 میلیون برای شهروندان، انعقاد قرارداد با مجموعه های تبلیغاتی اطلاع رسانی خصوصا رسانه و… تفاهم نامه با دفاتر ارایه خدمات الکترونیکی واگذاری پنل کاربری ثبت خدمات و…
کلیه واگذاری شعب ها بصورت انحصاری به هر حوزه استحفاظی میباشد و نام مدیرشعب بصورت رسمی زیر نظر اداره ثبت اسناد و املاک ثبت و قابل استعلام خواهد بود
مراحل انجام کار:
موفقیت در مصاحبه و کسب امتیاز لازم (در صورت مشروطی متقاضی بایستی پس از طی کردن دوره های اعلامی با تأیید مسِیول آموزش جهت مصاحبه مجدد اقدام نماید)
ارائه مدارک زیر جهت تشکیل پرونده:
اصل و کپی شناسنامه (برابر اصل شده)
اصل و کپی مدرک تحصیلی (برابر اصل شده)
اصل و کپی کارت پایان خدمت (برابر اصل شده)
6 قطعه عکس 4*3
گواهینامه مهارت آشنایی با پنل کاربری و…طی کلاس های آموزشی (2 هفته تئوری و 2 روز عملی در هر جایی که خود متقاضی بخواهد)
دیدگاه خود را بیان کنید
برای فرستادن دیدگاه، باید وارد شده باشید.
نقد و بررسیها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.