بُنت می
بُنت می

ایران 1- انگلیس 2: نفرین به لحظه آخر!

ملی‌پوشان نوجوان ایران با وجود نمایش شایسته، در لحظه آخر مقابل انگلیس شکست خوردند و شانس صعود مستقیم از گروه مرگ را از دست دادند.

ملی‌پوشان نوجوان ایران سه روز پس از تاریخ‌سازی، کامبک شگفت‌انگیز و برد به یادماندنی مقابل برزیل در نخستین بازی جام جهانی، از ساعت 15:30 امروز سه‌شنبه در ورزشگاه بین‌المللی جاکارتا به مصاف انگلیس، دیگر مدعی قهرمانی رفتند و انگیزه زیادی برای خلق یک کار بزرگ دیگر داشتند.

ملی‌پوشان ایران نیمه اول را با گلزنی ابوالفضل زمانی در دقیقه 31 با برتری پشت سر گذاشتند، اما در نیمه دوم اسیر درخشش جوئل اندالا، ستاره من‌سیتی شدند. اندالا در دقیقه 63 با یک شوت فنی گل تساوی را به ثمر رساند و در دقیقه 90 هم با ضربه‌ای استثنایی گل دوم را به ثمر رساند و ایران را شکست داد.

با این شکست، ملی‌پوشان نوجوان ایران با 3 امتیاز در رده سوم گروه مرگ قرار گرفتند و شانس صعود مستقیم از دست دادند. آنها برای صعود باید در بازی آخر خود مقابل نیوکالدونیا به پیروزی برسند و امیدوار باشند که انگلیس مقابل برزیل شکست بخورد.

شرح گل ها:

ایران یک – انگلیس صفر (دقیقه ۳۱: ابوالفضل زمانی): ارسال نیما اندرز از روی کرنر سمت چپ زمین با عبور از روی سر مهاجمان به پای کریس ریگ برخورد کرد و مقابل پای ابوالفضل زمانی افتاد که تکل و ضربه نهایی این بازیکن در محوطه ۶ قدم به تور دروازه انگلیس چسبید.

ایران یک – انگلیس یک (دقیقه ۶۳: ریس‌الکساندر راسل‌دنی): انگلیس که سراپا حمله شده بود، روی نفوذ راسل‌دنی، بازیکن تعویضی خود صاحب موقعیت شد که او چهار دقیقه پس از ورود به زمین پس از یک- دو با متیو وارهرست و شوت فنی پای چپ زمینی از قوس محوطه جریمه، توپ را به دور از دستان آرشا شکوری فرستاد و گل تساوی تیمش را زد.

 ایران ۱ – انگلیس ۲ (دقیقه ۹۰: جوئل اندالا): ستاره خط حمله انگلیس که بارها دروازه ایران را تهدید کرده بود، بالاخره کارش را انجام داد و پس از عبور از سد درویش‌عالی در موقعیت تک به تک قرار گرفت که آرشا شکوری با خروج از دروازه توپ را دراختیار گرفت، اما توپ از دست او رها شد و به پای این گلر خورد تا دوباره مقابل پای جوئل اندالا بیفتد و این بازیکن مزد تلاش در این بازی را با یک ضربه فنی تماشایی بگیرد و گلزنی کند.

ثبت آگهی رایگان در شهر زیبای شما ..!

اگر شما به دنبال ثبت آگهی برای فروش لوازم نو و دسته دوم در شهر خود هستید، با استفاده از وب سایت و اپلیکیشن بنت می می‌توانید به راحتی بازار خود را گسترش دهید. با ثبت آگهی در این پلتفرم، می‌توانید فروشگاه و مغازه‌ی تجاری خود را به هزاران کاربر اینترنتی معرفی کنید.

با استفاده از ابزارهای مختلف و طرح‌های تبلیغاتی، می‌توانید به راحتی به مشتریان جدید دست پیدا کنید و فروش خود را افزایش دهید. با بنت می، به راحتی از طریق تلفن همراه یا رایانه خود، فروشگاه خود را ایجاد کنید و با ثبت آگهی، در کمترین زمان ممکن به مشتریان جدید دسترسی پیدا کنید.

دیدگاهی بنویسید