بُنت می
بُنت می

توضیحات آگهی

مجموعه آبی کوثر دارای دو بخش مجزا شامل استخر کوثر شیراز و پارک آبی کوثر شیراز است که توانسته با فراهم کردن بهترین امکانات تجربه خوبی را برای مراجعه‌کنندگانش رقم بزند.

پارک آبی شیراز به‌طور همزمان ظرفیت پذیرش ۳۰۰ نفر را دارد و علاقه‌مندان استخر و پارک آبی می‌توانند با مراجعه به پارک آبی کوثر شیراز یک روز فوق‌العاده را تجربه کنند.

آبی که در پارک آبی شیراز استفاده می‌شود، به لحاظ ترکیبات، ترکیبی نزدیک به آب معدنی دارد و با تمهیدات اندیشیده‌شده همواره دارای زلالی ویژه‌ای است. تأسیسات و موتورخانۀ استخر کوثر مجهز به ژنراتوری با قدرت ۳۰۰ کلیوولت‌آمپر است که در صورت قطعی برق، در زمانی کمتر از ۶ ثانیه، برق تمام قسمت‌های مجموعه پارک آبی و استخر سرپوشیدۀ کوثر را بدون محدودیت زمانی تأمین می‌کند. در واقع باید گفت بهداشت و پاکیزگی آب و محیط و حفظ سلامت مراجعان، اولین و مهمترین هدف مجموعه پارک آبی کوثر است.

استخر کوثر شیراز نتیجۀ تلاش گروهی از بهترین مشاوران و مهندسان است که با اجرای سخت‌گیرانه‌ترین استانداردهای روز جهان و با استفاده از پیشرفته‌ترین سیستم هوشمند کنترل و اصلاح پارامترهای شیمیایی و فیزیکی آب، این مجموعه را در بهترین بودن یاری می‌رسانند . در این مجموعه، تصفیه و ضدعفونی کردن آب به‌طور پیوسته و ثانیه به ثانیه در تمام طول ۲۴ ساعت انجام می‌شود که این امر اطمینان خاطر استفاده‌کنندگان را از بابت پاکیزگی و بهداشت استخر به‌طور کامل تأمین می‌کند.

در پارک آبی کوثر شیراز، استخر شنا به‌وسیلۀ کلر و ازون ضدعفونی می‌شود و در عین حال به‌دلیل قرارگیری تمامی پارامترهای شیمیایی و فیزیکی آب در محدوده‌های استاندارد و ایده‌آل خود، و نیز کنترل دما و رطوبت هوای محیط به هیچ عنوان بوی کلر و مشکلات متداول در استخرها وجود ندارد.

آدرس پارک آبی کوثر شیراز: شیراز، بولوار فرهنگ شهر،‍‍ ایستگاه ۱۱
امکانات پارک آبی کوثر شیراز:
– سرسره‌های مهیج

– چاله فضایی

– وسایل بازی ویژۀ کودکان

– توپ موج

– سونا

– استخر

– جکوزی

– سالن‌های بدنسازی

– ماساژ

– موسیقی در زیر آب

– کافی‌شاپ

– ایستگاه آبمیوه

– یکی از برترین مراکز اسپا و ورزش

– مجموعه‌ای لوکس، منطبق با الزامات جهانی برای دستیابی به آرامش روحی و سلامت جسمی

– حضور در کنار افرادی فرهیخته، محترم و شاخص

– ارائه خدمات VIP توسط پرسنل حرفه‌ای و آموزش‌دیده

– حفظ بهداشت محیط و تجهیزات با به‌کارگیری فناوری نانوتکنولوژی

– توجه ویژه به نظم

– دارای هوایی با کیفیت هوای پاک کوهستان در تمامی بخش‌های مجموعه

– نهایت کیفیت، شفافیت و پاکیزگی آب استخرها با کنترل و تصحیح لحظه به لحظۀ تمامی پارامترهای فیزیکی، شیمیایی و بهداشتی آب

– طراحی و اجرای مجموعه با در نظر گرفتن کلیۀ استانداردهای طراحی فضاهای علمی و لوکس ورزشی از قبیل سازه، معماری، روان‌شناسی حرفه‌ای رنگ، نورپردازی، صوت و تصویر، تأسیسات، تجهیزات و…

– بهره‌مندی از امکانات متمایز و بی‌نظیری همچون امکان شنیدن موسیقی در زیر آب، بهره‌مندی از تجهیزات تناسب اندام، استخرهای آب‌درمانی استاتیک و…
07136334700

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مجموعه آبی کوثر شیراز”