بُنت می
بُنت می

توضیحات آگهی

استخر و سونای نارسیس تهران از مدرنترین استخرها در منطقه تهرانپارس است که آقایان و بانوان علاقمند به رشته شنا می توانند شور و هیجان خود را در این مجموعه به نمایش بگذارند.

ساعت کاری استخر نارسیس از ساعت 9 الی 23 شب می باشد دارای سانس بانوان و آقایان از همه مهمتر بدون محدودیت سنی می باشد .

شنای منظم برای همه سنین علی الخصوص افراد مسن تاثیرات مفیدی دارد و برای مبتلایان به آرتروز اگر آب استخر گرم باشد خیلی بهتر است . پس اگر تناسب اندام و لاغری برایتان مهم است گزینه مناسب رفتن به استخر است .

در استخر و سونای نارسیس تهران علاوه بر شادی و تفریح و نشاط می توانید از کلاسهای آموزش شنا و ماساژ بهره ببرید .

یک امتیاز ویژه این استخر ، شامل حال بانوان علاقه مند به ورزش شنا است که یک روز در هفته در روزهای چهارشنبه امکان رفتن به استخر نارسیس برایشان فراهم شده است که ازساعت 9 الی 22 به اوج هیجان و لذت و شادابی بپردازند .

دسترسی آسان وسیله نقلیه عمومی از جمله مترو ، این امتیاز برای شما می باشد که از طریق ایستگاه گلبرگ به استخر نارسیس حضور پیدا کنید که علاوه بر آن هم با دارا بودن پارکینگ دیگر دغدغه جای پارک نخواهیدداشت. اهالی منطقه نارمک ، فرجام ، مجیدآباد ، کوهسار ، دردشت و … به راحتی می توانند به استخر نارسیس رفته و یک روز هیجان انگیز و خاطره ساز را برای خود به ارمغان آورند .

از ابعاد استخر نارسیس میتوان به طول استخر 16 متر و عرض استخر 9 متر نام برد، که کمترین عمق طول استخر 1 متر و بیشترین عمق طول استخر 2/8 متر است .

نوع تصفیه استخر نارسیس تهران از طریق تصفیه با کلر و فیلتر شنی است .

استفاده از غار نمکی موجود در این استخر در درمان انواع بیماری ها اعم از بیماری های پوستی ، بیماری های تنفسی ، قلبی ، فشار خون و … بسیار موثراست . نمک خالص کشنده تمامی میکروبها و باکتری می باشد.

آدرس استخر و سونای نارسیس تهران : تهران – خیابان فرجام شرقی – بین عادل و زرین
02177743971

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “استخر نارسیس تهران”