بُنت می
بُنت می
بیمارستان بین المللی ولیعصر

توضیحات آگهی

این بیمارستان، مطابق با آخرین استانداردهای بین‌المللی احداث شده و آمادگی ارائه خدمات به کشورهای همجوار نظیر جمهوری آذربایجان، ترکیه، ارمنستان، عراق، نخجوان و سایر کشورهای آسیایی را دارد. بیمارستان بین‌المللی تبریز دارای بخش‌های ویژه جراحی، بستری، اورژانس، اتاق عمل، رادیولوژی و آزمایشگاه است.

واحد جراحی این بیمارستان دارای ۱۵ اتاق عمل شامل ۱۰ اتاق عمل مرکزی، یک اتاق عمل اورژانس، اتاق IVF و اتاق‌های عمل بخش زنان و زایمان است. گفته می‌شود، اتاق‌های عمل این بیمارستان با توجه به آخرین استانداردهای اروپایی طراحی و در ساخت و تجهیز آن‌ها از آخرین تکنولوژی روز دنیا استفاده شده است. بخش بستری بیمارستان بین‌المللی تبریز دارای دو بخش بستری وی‌آی‌پی و عادی بوده و تمامی اتاق‌های بستری بیماران، تک خوابی و مستقل است. در بخش وی‌آی‌پی، یک سوئیت با دو اتاق برای بیمار و همراه در نظر گرفته شده است.

جواد خیابانی که در این بیمارستان تحت عمل جراحی قرار گرفته بود، پس از ترخیص، این بیمارستان را «فوق‌العاده عالی» توصیف کرد. علی دایی نیز پس از بازدیدی که از این بیمارستان داشت، اعلام کرد: «من بیمارستانی در ایران به این شیکی و خوبی و مدرن ندیده بودم.»
موقعیت
تبریز، بزرگراه نیایش، میدان افلاک نما

سازمان
نظام سلامت
بخش خصوصی
منابع مالی
۱۲۰۰ میلیارد ریال
خدمات
شمار تخت‌ها
۳۰۰
تاریخچه
گشایش
۱۳۹۱
پیوندها
وبگاه
www.tabrizhospital.ir
بیمارستان ولیعصر تبریز یا بیمارستان بین‌المللی تبریز، یک بیمارستان خصوصی در شهر تبریز است. این بیمارستان با ظرفیت ۳۰۰ تخت خواب به عنوان بزرگترین بیمارستان خصوصی ایران شناخته می‌شود.[ برای احداث این بیمارستان حدود ۱۲۰۰ میلیارد ریال از سوی بخش خصوصی هزینه شده است. سهامداران این مجموعه را ۱۳۰ متخصص و فوق تخصص پزشکی تشکیل می‌دهند. شهرام دبیری اسکویی، سهامدار اصلی و رئیس این بیمارستان است.

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بیمارستان بین المللی ولیعصر”