بُنت می
شماره آگهی: 109403
بُنت می
هتل داد یزد

توضیحات آگهی

هتل داد یزد

میدان شهید بهشتی، خیابان دهم فروردین، پلاک 214

شماره تماس: 03536229400

اطلاعات اقامتگاه

هتل سنتی داد در استان یزد، شهرستان توریستی و گردشگری یزد، خیابان دهم فروردین واقع شده است. ساختمان این هتل تاریخی با قدمتی مربوط به سال 1307 پس از مرمت و بازسازی در سال 1389 با عنوان هتل سنتی داد آغاز به فعالیت نمود و پذیرای گردشگران و دوستداران تاریخ و فرهنگ از سراسر جهان می باشد.

درباره هتل

هتل سنتی داد با معماری منحصر به فرد و جذاب و بافتی تلفیقی از سبک اصیل ایرانی و یزدی دارای دو حیاط اندرونی و بیرونی و 88 اتاق است که در مجموع ظرفیت اسکان و پذیرش 200 گرشگر دارد. اتاق های این هتل فاخر و بسیار زیبا به صورت 6 اتاق یک تخته، 31 اتاق 2 تخته دبل، 31 اتاق 2 تخته توئین، 11 اتاق 3 تخته (یک تخت دبل و یک تخت سینگل)، 5 اتاق 3 تخته (3 تخت سینگل)، 2 اتاق 4 تخته و 2 سوئیت رویال 2 تخته دبل می باشد که تمامی اتاق ها دارای سیستم گرمایشی و سرمایشی (چیلر)، یخچال، مینی بار و سرویس بهداشتی اختصاصی (توالت فرنگی و حمام) هستند.
از امکانات داخل هتل می توان به استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی و سالن ماساژ اشاره کرد که تمامی خدمات به جز سالن ماساژ رایگان می باشد.

امکانات و خدمات ارائه شده

از جمله امکانات و خدماتی که هتل سنتی داد برای رفاه مسافران گرامی در نظر گرفته می توان به پارکینگ مسقف مجهز به دوربین مداربسته با ظرفیت محدود، پرسنل مسلط به زبان انگلیسی، راهنما و لیدر حرفه ای تور، اینترنت و فای رایگان، رستوران، کافی شاپ، کافه گالری، مجموعه آبی، خدمات خشکشویی، تاکسی سرویس، فروشگاه صنایع دستی و سالن همایش اشاره کرد.

جاذبه های گردشگری

شهر یزد معروف به شهر بادگیرها، اولین شهر خشتی و دومین شهر تاریخی جهان میراث باستانی، طبیعی و مذهبی متعددی دارد که هر کدام جاذبه ی گردشگری منحصر به فردی ست و توجه تعداد زیادی از علاقمندان به تاریخ را به سوی خود جلب کرده است. مسجد جامع، میدان وقت الساعت، مجموعه تاریخی امیر چخماق، باغ دولت آباد، خانه لاری ها، آب انبار شش بادگیر، زندان اسکندر، آتشکده ورهرام، برج خاموش، بقعه دوازده امام، موزه آب و موزه آیینه و روشنایی از مهم ترین و پرطرفدارترین دیدنی های شهر کهن یزد می باشد.

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “هتل داد یزد”