بُنت می
بُنت می
هتل کاروانسرای مشیر یزد

توضیحات آگهی

هتل کاروانسرای مشیر یزد

یزد، بلوار امامزاده جعفر، مسجد جامع، شهید میرجلیلی (محله‌ی امام زاده)

 

اطلاعات اقامتگاه

هتل کاروانسرای مشیر در شهر تاریخی و دیدنی یزد، بلوار امامزاده جعفر، خیابان مصلی، بازارچه مشیرالممالک واقع شده است. این هتل زیبا و سنتی وابسته به آستان مقدس حضرت امام زاده جعفر (ع) نمونه ای است ارزشمند از یادگارهای معماری  قرون گذشته که پس از مرمت و بازسازی در سال 1385 افتتاح شد و میزبان گردشگران داخلی و خارجی می باشد.

درباره هتل

هتل کاروانسرای مشیر یزد برخلاف سایر هتل های سنتی شهر که خانه های تاریخی و قدیمی هستند، در اواسط دوره قاجار کاروانسرایی برای استراحت مسافران بوده است که پس از بازسازی و حفظ معماری اصیل ایرانی و سنتی به اقامتگاه و هتلی بسیار زیبایی تبدیل شده است. هتل سنتی مشیر با ظرفیت اسکان و پذیرش 50 گردشگر شامل 19 واحد اقامتی (16 اتاق و 3 سوئیت) به صورت 13 اتاق دو تخته، 3 اتاق سه تخته، 2 سوئیت 4 تخته ( دارای 2 اتاق خواب و آشپزخانه ) و یک سوئیت 5 تخته ( دارای 2 اتاق خواب و آشپزخانه ) می باشد. تمامی اتاق ها و سوئیت ها دارای توالت فرنگی و حمام اختصاصی هستند فقط یکی از اتاق های 2 تخته دارای توالت ایرانی و حمام اختصاصی می باشد.

امکانات و خدمات ارائه شده

از جمله امکانات و خدماتی که هتل کاروانسرای مشیر برای رفاه مسافران گرامی در نظر گرفته می توان به پارکینگ غیرمسقف اختصاصی مجهز به دوربین مداربسته و نگهبان شب، پرسنل مسلط به زبان انگلیسی، راهنمای محلی تورهای گردشگری، اینترنت و وای فای رایگان، سیستم گرمایشی و سرمایشی ( شوفاژ و کولر آبی )، رستوران و کافی شاپ اشاره کرد.
چنانچه مهمانان عزیز تمایل داشته باشند با هماهنگی قبلی با پرسنل مجموعه می توانند از انواع غذاهای محلی و ویژه هتل نظیر قیمه یزدی، کوفته یزدی، آش شولی، انواع خورشت و کباب سفارش دهند و میل نمایند.

موقعیت جغرافیایی

شهر کهن و تاریخی یزد مرکز استان و شهرستان یزد در مرکز ایران قرار دارد. این شهر کویری از آب و هوای گرم و خشک برخوردار است و فصل زمستان بهترین زمان سفر به این منطقه می باشد.

جاذبه های گردشگری

شهر تاریخی و بسیار زیبا یزد دارای آثار تاریخی، طبیعی و مذهبی فراوانی همچون حمام تاریخی خان،  مجموعه دیدنی امیرچخماق، مسجد جامع یزد، آب انبار شش بادگیر، هشت باغ دولت آباد، آتشکده زرتشتیان، غار نباتی و … می باشد که همه ساله میزبان گردشگران و علاقمندان به هنر و معماری اصیل ایرانی می باشد.

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “هتل کاروانسرای مشیر یزد”